אבטחה משולבת בבתים

אבטחה משולבת בבתים

הדרך שלכם להיות מוגנים

אנחנו מכירים את עולם האבטחה בעיקר ממוסדות ציבוריים ומבתי עסק כמו למשל מסעדות, פאבים או מועדונים אך למעשה אבטחה יכולה להיות גם בבתים פרטיים. בבניינים משותפים רעיון האבטחה נכנס לתמונה כבר בעשורים האחרונים, בעיקר כאשר הופיעו בניינים עם מאה משפחות ואף יותר, אך גם בבתים פרטיים יש אפשרויות רבות כיצד להישאר מוגנים גם כשאתם בבית וגם כשאתם לא בבית. כדי לשלב את עולם האבטחה המודרני והמתקדם אצלכם בבית יש כמה שיטות בהם תוכלו לבחור כאשר ככל שתשלבו יותר אמצעים כך תחושת הביטחון שלכם תגדל.

מערכת אבטחה בבית

אבטחה משולבת בבתים: כיצד ניתן להיות מוגנים?

  • אחת האפשרויות שכבר רבות מהמשפחות בישראל אימצו היא מערכת אזעקה. מערכת אזעקה אמנם לא יכולה להקליט לבדה את מה שקורה בבית אך היא יכולה לספק לכם את המידע שמשהו קורה בזמן אמת בבית שלכם. את מערכת האזעקה אפשר להתקין בכל מקום שרוצים החל מדלת הכניסה, וילונות חלונות, מחסנים ואפילו בחדרים עצמם. בעזרת מערכת אזעקה מתקדמת תוכלו לדעת מתי מישהו נמצא אצלכם בבית וכך תוכלו לדעת על הימצאות פורצים ושודדים.
  • מערכת האזעקה יכולה להשתלב בכל דרך שתרצו החל מרעש חזק שהיא יוצרת ומרתיעה את השודדים, קריאה מיידית לכוחות אבטחה שמסיירים באזור מגורכם ויקבלו את בקריאה ישירות אליהם כך שאתם לא תצטרכו להיות המתווכחים ביניהם בזמן שאתם עסוקים וכמובן התראה עד אליכם לטלפון הנייד. בצורה כזו כל המידע עובר במאית שנייה החל מהרגע שמערכת האזעקה תפסה על חם את אחד הפורצים ואתם וכוחות ההצלה כבר יודעים מזה.
  • אם אתם רוצים מערכת אזעקה שתהיה יעילה הרבה יותר תוכלו לבחור במערכת שמשולבת עם מצלמות במעגל סגור. הרבה אנשים רוכשים מערכת מצלמות במעגל סגור גם בלי מערכת אזעקה מה שמהווה רק חצי עבודה וחצי הגנה. מערכת מצלמות יכולה להעביר את מה שקורה בביתכם ישירות עד לטלפון הנייד וגם מקליטה הכול כך שתוכלו לצפות במה שקרה בביתכם לאחר מכן. בצורה כזו אתם נשארים מעודכנים תמיד כך ברגעי האמת וגם בדיעבד במה שקרה בביתכם בין אם מדובר בבית פרטי או בדירה.

מאבטח פרטי אצלכם בבית

אמנם מאבטח פרטי נשמע לרובנו קצת מוגזם אך זוהי מערכת הגנה שרבים כבר אימצו. אמנם מאבטח פרטי עולה לא מעט כסף ולכן מזוהה רק עם משפחות אמידות ולצערנו הרבה מהקונוטציה שנוצרת אצלנו היא למשפחות פשע שצריכות הגנה יותר מכול משפחה אחרת. למרות כל הקונוטציות שנוצרות מאבטח פרטי נותן שקט וביטחון והוא יכול להיות בביתכם באופן קבע או באירועים מיוחדים. מאבטח פרטי יכול לעשות סדר במקום גם בסכסוכי שכנים וגם בבנייני דירות גדולים מאוד, ישמור שאף אחד לא יפרוץ כשאתם לא בבית ולמעשה התרומה שלו אדירה לתחושת ביטחון מרבית.

דילוג לתוכן