איזה כריות להתאים לשמיכת הפוך שלכם?

שמיכת פוך

איזה כריות להתאים לשמיכת הפוך שלכם?

התאמה של כריות לשמיכת פוך יכולה לשדרג את חווית השינה ואת החדר הכי אינטימי וחשוב בבית. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

א. בדקו את המידות של השמיכה – כדאי להתאים כריות לפי המידות של השמיכה. אם אתם חיים בזוגיות ולכל אחד יש שמיכת יחיד, תנו עדיפות לכריות קטנות שלא משתלטות על המיטה. לעומת זאת, אם אתם מעדיפים להשתמש בשמיכה זוגית סביר להניח שתעדיפו לפחות כרית גדולה אחת. הכרית המתאימה לכם במקרה כזה יכולה להיות כרית הריון או כרית ארוכה במיוחד.

ב. ודאו תמיכה אורתופדית בצוואר ובעמוד השדרה – לכריות יש השפעה ישירה על איכות השינה שלכם. מלבד ההיבט האסתטי של התאמת כריות לשמיכת פוך, כדאי שתוודאו תמיכה אורתופדית בצוואר ובעמוד השדרה. את זה תוכלו לעשות באמצעות בדיקת מרכיבי הכרית או רכישתה לתקופת ניסיון.

ג. בררו על הבדלים בין דרגת קושי – זה טיפ שמתאים גם למי שרגיל לישון בלי שמיכת פוך. באופן עקרוני, דרגת הקושי נקבעת על ידי החברה שמייצרת את הכרית אך היא משפיעה גם עליכם במהלך הלילה. ההבדלים העיקריים הם בין דרגת קושי רכה, רגילה או קשיחה. יש גם אפשרות להתאים את השמיכה לכרית לטקס יצוקה ועמידה ולמשך זמן רב. כריות לטקס מעניקות תחושת קפיציות ותמיכה שמתאימה בעיקר למבוגרים או צעירים שסובלים מבעיות גב.

שמיכת פוך

המאפיינים של כרית איכותית

הדבר הכי חשוב הוא כמובן לבחור כרית איכותית שתשפר את השינה ותתכתב עם שמיכת פוך קיצית או חורפית. את המטרה הזו משיגים על ידי קבלת המלצות על כריות מסוימות, התייעצות עם אנשי מקצוע והשוואה מסודרת בין דגמים. הכרית צריכה לספק תמיכה במידה הנכונה ולא להעיק על הצוואר. יש כריות עם תכונות אורתופדיות וכריות שמיוצרות מחומר ויסקו-אלסטי בעל תכונות גמישות וצמיגות. כמו כן, כרית שנחשבת מושלמת לאדם אחד יכולה להרגיש לא נוח עבור אדם אחר ולכן ההחלטה היא סובייקטיבית.

כדאי להשקיע לפחות כמה ימים בהשוואה בין כריות. יש להביא בחשבון את השפעתן על חדר השינה ולהתאים אותן לשמיכה.

דילוג לתוכן