אלמנטים דקורטיביים בעיצוב הבית

אלמנטים דקורטיביים בעיצוב הבית

אלמנטים דקורטיביים בעיצוב הבית

אלמנט דקורטיבי הוא אמצעי זול ויעיל לשדרוג המראה בחלל הפנים ולעיצוב מחדש של הבית. את האלמנטים השונים ניתן לבחור לפי שיקולים של טעם אישי, מחיר, מידות ופונקציונאליות וכדאי במידת הצורך גם להתייעץ עם אנשי מקצוע. בנוסף, יש כיום אלמנטים דקורטיביים חדשים שמתאימים לעיצוב הבית ולא היו קיימים בעבר.

הנה למשל כמה סוגים אטרקטיביים של אלמנטים דקורטיביים לעיצוב הבית:

 קרניזים

קרניזים הם אלמנטים גיאומטריים שמיוצרים מגבס בצורה מתועשת אבל לפי חתכים שמאופיינים על ידי מעצבי פנים, אדריכלים או בעלי בתים פרטיים. השילוב של קרניזים בתוך חלל הפנים מוכיח את עצמו בדירות קטנות וגדולות ובעזרתו ניתן להשלים מראה נקי ומעוצב. כמו כן, קרניזים מסוימים משמשים לתליית וילונות או לשילוב עם פרופילים דקורטיביים לחלל הפנים והחוץ.

רוזטות

רוזטות הן עיטורים מיוחדים שמיוצרים מפולימרים, פוליסטירן או פוליאוריתן. את הרוזטות אפשר לתלות על קירות ותקרות וכמובן גם לצד גופי תאורה, שנדלירים ועוד. הרוזטה הקלאסית מתאפיינת בעיצוב מסוגנן ומרשים עם עיטורים, בעוד רוזטה מודרנית היא בדרך כלל נקייה ואלגנטית יותר. בנוסף, אפשר להתאים את הרוזטה לסגנון העיצוב הקיים בבית או לסגנון המבוקש בדירות חדשות.

 חיפוי קירות

אי אפשר לדבר על אלמנטים דקורטיביים בעיצוב הבית בלי להזכיר את הנושא של חיפוי קירות. את החיפוי ניתן לבצע עם טפטים, בריקים וחומרים אחרים וכך להפריד בצורה ברורה בין חללים שונים בתוך הסלון או המטבח.

היתרונות של אלמנטים מברזל

גם אלמנטים מברזל נחשבים לאמצעי שבעזרתו ניתן לעצב מחדש את חלל הפנים של הבית. רוב האלמנטים שמיוצרים מברזל עוברים פרזול ומשולבים בתוך ארונות, מגירות ומדפים אך יש גם אלמנטים מברזל שמטרתם היא דקורטיבית בלבד ובהם פסלים, קישוטים, עיטורים, מעקות ועוד.

אלמנטים מברזל עמידים יותר מאלמנטים דקורטיביים אחרים. הם לא דורשים שום סוג של תחזוקה, אפשר להשתמש בהם לאורך שנים וניתן לשלב אותם בסגנון העיצוב הקלאסי או המודרני. את האלמנטים ניתן לייצר בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות או לבחור אותם מתוך קטלוג של פריטי עיצוב.

 

דילוג לתוכן