בידוד תרמי לפני שיפוץ הדירה

בידוד תרמי לפני שיפוץ הדירה

אם כבר משפצים כדאי לייעל את הבידוד

אחד הדברים הנוראיים ביותר שיכולים לקרות לכם בבית היא האווירה הלא נעימה. לא מדובר על אווירה לא נעימה מרעש או מריח רע בביוב, אלא מאחד הדברים שגדולים יותר מאיתנו כמו עונות השנה. חום עז בקיץ יכול לגרום לכם להדיר שינה או בהדלקת מזגן כל הלילה, להגדיל לכם את החור בארנק. בחורף הרבה פעמים אתם מוצאים את עצמכם קופאים מקור במיטה ולא מצליחים לקום כאשר כל משימה נראית מאתגרת מחדש. אם אתם מחליטים לשפץ את הבית כדי לשנות חלק מסוים בו או כדי לתחזק אותו לאחר כמה שנים ללא שיפוץ, הגיע הזמן גם להקנות בידוד תרמי לבית שלכם בתהליך מאוד פשוט שיכול לשפר את איכות החיים שלכם בצורה אדירה.

בדוד תרמי במהלך שיפץ בבית- איך עושים את זה?

  • כשמשפצים את הבית יש בפניכם כמה אפשרויות. האפשרות הראשונה היא להפוך את הקירות לקירות כפולים. כאן למעשה יש צורך לבנות שכבה נוספת של קיר כאשר חייבים לשלב גבס בבנייה עצמה. הגבס הוא אמנם חומר שנתפש כחלש אך יש לו יכולות משמעותיות בכל מה שקשור לספיגת לחות אוויר וכאשר הצד הפנימי הוא גבס בשילוב עם קיר בעובי הנכון תוכלו לקבל בידוד תרמי שיגרום לכם לישון בתחושה נעימה יותר.
  • אחד החומרים החלשים יותר, אפילו מגבס, אך עושים עבודה נפלאה בכל מה שקשור לבידוד תרמי הוא הקלקר. הקלקר מוכר לכולנו בעיקר מאריזות של מוצרי אלקטרוניקה ואמנם הוא לא נעים למגע וגם לשמיעה של הרעש שהוא מוציא, אך הקלקר גם הוא סופג לחוץ בצורה נהדרת, קל לתפעול, זול מאוד ובעיקר יעיל. ניתן ליצור ציפוי לקירות על ידי הקלקר כאשר שלב זה יכול להיות בתוך הקיר או על הציפוי שלו. ישנם חומרי בידוד שונים שניתן להניח על הקירות שיכולים להיות נוחים יותר אך גם יקרים יותר.

תנו לבעל מקצוע לעשות את הבידוד בשבילכם

אם אתם לא בטוחים כיצד לבצע את הבידוד התרמי ונדמה לכם שגם אחרי שהנחתם אותו הוא לא יכיל, כדאי לבדוק עם בעל מקצוע מה עשיתם לא בסדר. כאשר מתקינים בידוד תרמי לבית צריך לאטום את כולו כאשר גם חלון לא מבודד יכול להרוס לכם את כל ההשקעה. בעל מקצוע יוכל להגיע ולבדוק את העניין ואף להתקין זאת בעצמו.

דילוג לתוכן