המדריך לבחירת אינסטלטור

אינסטלטור

המדריך לבחירת אינסטלטור

כמה עולה להזמין אינסטלטור, ומהם המצבים השונים בהם נזדקק לו?

בתור התחלה, מדריך לבחירה נכונה ולהזמנה נכונה של אינסטלטור חייב להתחיל בטווח מחירים כללי להזמנה של אינסטלטור, בהתאם למצבים השונים בהם אנחנו צריכים אותו.

עלות ממוצעת של ביקור שרברב בשעות היום נעה בין 150 ל-250 ₪, כאשר הביקור הוא ללא שום עבודה אחרת. העבודות הפשוטות ביותר, של פתיחת סתימה רגילה בכיור או בניקוז, נעות בין 250 ל-400 ₪. כאשר ישנו צורך לפתוח סתימות ביוב, בצינור גלוי וללא ביובית, הרי שטווח המחירים נע בין 350 ל-650 ₪.

אם ישנו צורך באיתור של נזילות באמצעות מצלמה תרמית, בקירות או בתקרה, הרי שמדובר בשירות שמתומחר בין 800 ל-1,500 ₪ בממוצע. התקלות המסובכות יותר, של פיצוץ בצינור, הן תקלות שנעות בין 500 ל-800 ₪ בהנחה שהצינור גלוי, ואם הוא מוסתר וישנו צורך בהרמה של תשתית לשם תיקון הפיצוץ, הרי שטווח המחירים הוא 1,200 ₪ לכל הפחות ועד 2,000 ₪.

חשוב להסביר גם כי יש צורך בשירות של מקצוען עבור התקנה של מרכיבים שונים שקשורים לצנרת הביתית – החל מצינורות, דרך אסלות ועד אמבטיות שלמות. במצבים שכאלה, מחיר העבודה יהיה נגזרת ישירה של מחיר החלקים השונים, והדבר יכול לנוע בין 250 ל-400 ₪ בהתקנה של אסלה פשוטה, ועד 5,000 ₪ בהתקנה של אמבטיה גדולה. השלב הבא של המדריך שלנו הוא להבין כיצד תבטיחו פנייה לאיש מקצוע איכותי, ותבחרו נכון אינסטלטור.

המדריך לבחירת אינסטלטור – כיצד תוכלו להיות בטוחים שפניתם לאיש מקצוע איכותי?

  • האתגר הוא דחיפות – לא בכדי אומרים כי החיפזון הוא מהשטן, אבל כשזה נוגע להזמנה של אינסטלטור, לעתים קרובות מאוד לא תהיה ברירה אלא לפעול בחיפזון, שנובע מהפגיעה המשמעותית בשגרת החיים שלנו שנגרמת בעקבות התקלה בצנרת שלנו. במצבים שכאלה, לעתים קרובות יהיה קשה מאוד לבחור באיש מקצוע איכותי באמת, ונפנה לאופציה הזמינה ביותר או זו הזולה ביותר שאנחנו רואים במהירות, מבלי להבין בדיוק מה המשמעות של פנייה לאיש מקצוע לא איכותי. משום כך, הפתרון הראוי הוא לאתר מבעוד מועד אנשי מקצוע איכותיים, ולשמור את מספר הטלפון שלהם בקרבת מקום – בטלפון או על המקרר – לשעת הצורך. כך, גם כשאנחנו ממהרים מאוד, אנחנו לא עושים טעויות שעולות לנו ביוקר אחר כך.
  • מיהו אינסטלטור טוב? איש מקצוע טוב ואיכותי בתחום האינסטלציה הוא שילוב של כמה וכמה תכונות. בתור התחלה, אינסטלטור טוב יודע לתת מענה ושירות איכותי עבור צרכים שונים ומגוונים – החל בפעולות פשוטות של פתיחת סתימות וכלה בהתקנות של מרכיבי צנרת שונים או פתרון של תקלות מסובכות כמו פיצוצים בצינור. לאחר שביררתם כי איש המקצוע שאתם שומרים בקרבתכם אכן ידע לתת לכם מענה עבור כל צורך, עליכם לוודא כי מדובר באיש מקצוע הגון – בדקו את טווח המחירים שלו וודאו שמדובר בטווח מחירים הוגן בהתאם למחירים שציינו, ובנוסף לכך מומלץ גם לבדוק המלצות וביקורות ברשת האינטרנט על איש מקצוע איכותי, וכך לוודא כי מדובר באדם מקצועי והגון או בחברה רצינית בתחום.

אינסטלטור

מאחר ושירותיו של האינסטלטור הם נחוצים בדחיפות במקרים רבים, כדאי לשמור מספר של מקצוען

בחירה של מקצוען בתחום היא בחירה שאתם צריכים לקבל כבר עכשיו – ברגע שבו מוכן לכם מספר של איש מקצוע איכותי באמת מבעוד מועד, אתם יכולים להיות בטוחים שגם במצבי הלחץ הלא נעימים בהם תזדקקו לשירותיו בדחיפות, המענה שתקבלו יהיה מענה מקצועי והוגן שיחזיר את מצב הצנרת ואת החיים בבית שלכם לקדמותם.

דילוג לתוכן