השפעות מזג האוויר על דודי שמש

השפעות מזג האוויר על דודי שמש

דוד שמש חזק ויציבדוד השמש שלכם אינו חסין להכל

למרות שדוד שמש הוא אחד מהמוצרים הגדולים ביותר שיש והוא כבד כל כך עד שקשה להאמין איך משהו יכול לפגוע בו, אך גם הוא לא מוגן. דוד השמש שלכם יכול להיהרס אחרי זמן קצר אם לא תתחזקו אותו נכון ואם הוא יעבור התקנה לקויה. יש הרבה דברים שיכולים לפגוע בדוד וכדאי מאוד שתכירו את הסכנות הראשיות. מעבר לכך שהדוד יכול להיחבל מנפילה בגלל עיגון לא נכון, יכול להיחבל בגלל חבלה פיזית שפגעה בו כמו למשל בזמן פיצוץ או בנפילת טיל, הסיבה מספר אחת מדוע דודי שמש נהרסים הם פגיעות מזג האוויר.

השפעות מזג האוויר על דודי שמש 

  • מזג האוויר פוגע מאוד בדוד השמש בכל עונה אך בעיקר בחורף. בימי החורף יש רוחות חזקות שיכולות לגרום לדוד השמש לצנוח על הקרקע ולהישבר. אמנם מדובר בדוד כבד מאוד אך חשוב לזכור שיש רוחות חזקות מאוד בעיקר באזורים גבוהים קרים, מה גם ששטח הפנים של דוד השמש גדול מאוד ולכן הוא סופג הרבה רוח ויכול ליפול. אמנם עיגון חזק של דוד השמש למקום יכול למנוע נפילות כאלו אך רוחות חזקות מאוד יכולות לפגוע בכל דוד.
  • בחורף יש עוד פגיעה נפוצה מאוד בדוד השמש וזה ברד. אמנם אין סופות ברד קטלניות בישראל ונדיר מאוד לפגוש ברד גדול בגודל של אבנים, אך פגיעה כזו בדוד שלכם יכולה לפגוע גם במיכל, גם בקולט השמש וגם בצנרת. החורף היא עונה קשוחה לדודי השמש וזו הסיבה שכדאי לתחזק את הדוד לקראת החורף עוד בימי הקיץ.

בחרו בדוד עמיד וחזק

שוק דודי השמש הוא שוק פורה מאוד בישראל ויש לכם הרבה חברות מהן תוכלו לבחור. כשבוחרים דוד שמש חשוב לבחור לטווח הארוך ולא לטווח הקצר. גם אם נדמה לכם שדוד השמש הוא הוצאה כבדה ולטווח הקצר אתם תשמחו לחסוך, אל תתנו למחירים נמוכים לסנוור אתכם. למרות הפגיעות הקשות של מזג האוויר בדוד השמש יש דודים חזקים מאוד שהיו נשארים עומדים ואיתנים. חשוב לבחור נכון בעיקר כשמדובר במוצר שעוזר לכם להתקלח במים חמים בעונה שפוגעת בו הכי הרבה.

דילוג לתוכן