חשיבות התקנת דוד שמש בכל דירה

חשיבות התקנת דוד שמש בכל דירה

דוד שמש הוא פיתוח ישראלי – ואחד הפיתוחים המשמעותיים ביותר שפותחו כאן

בשנות החמישים פותח בישראל לראשונה המכשיר שאנחנו מכירים כיום בתור דוד שמש. דודי שמש הם למעשה דודי חימום למים, הבנויים בצורה דומה מאוד לדודי החשמל המוכרים לנו טוב כל כך. הייחוד של דוד השמש הוא בניצול של קרני השמש החמות עבור חימום המים, במקום חימום שלהם על בסיס חשמלי בלבד. כך, למעשה, הפיתוח הישראלי והחשוב הזה הפך לחלק בלתי נפרד מכל דירה שנבנתה פה בעשרות השנים האחרונות – ונבין בדיוק מה הופך את דוד השמש לפיתוח חשוב ומשמעותי כל כך שיש להתקין בכל דירה ודירה.

מהי החשיבות של התקנת דודי שמש בכל דירה מודרנית וחדשה כיום?

חסכון בחשמל – כאשר אנחנו מתקינים בדירה שלנו דוד שמש, אנחנו חוסכים כמות לא מבוטלת של חשמל בכל חודש וחודש. הדבר משמעותי במיוחד בימי הקיץ החמים, בהם בבתים עם דודי שמש גדולים מספיק בכלל אין צורך להדליק דוד במשך ימים שלמים. החיסכון הזה בחשמל הוא משמעותי הן עבור משק הבית ותשלום החשמל שלו, והן עבור החברה כולה – בצמצום צריכה חשמל וייצור חשמל כתוצאה מכך.
• מים חמים במהירות – כשאנחנו חוזרים הביתה בסוף יום עבודה ארוך, במקום לחכות עד שנדליק את הדוד ונחכה עד שהמים יתחממו, דוד שמש מאפשר לנו ליהנות ממים חמים מיד – בהנחה שזרחה שמש באותו היום. כך, למעשה, אנחנו נהנים מעלייה משמעותית למדי באיכות החיים שלנו בפרט שנראה אמנם קטן, אך מוכיח את עצמו כמשמעותי ביותר לאורך שנים. כל מה שנשאר לכם לעשות כרגע הוא לבחור את דוד השמש המתאים עבור הדירה שלכם.

כל שנשאר כעת הוא להתאים לדירה שלכם את דוד שמש המתאים לה, וליהנות מעבודתו החסכונית

כשאתם רוצים לרכוש ולהתקין דוד שמש בדירה שלכם, אתם צריכים להכיר את האפשרויות השונות ולהבין מה הכי מתאים עבור הצרכים שלכם. הצרכים האלה צריכים להיות מחושבים לפי מספר הנפשות שמתקלחות על בסיס עבודת דוד השמש, וכך ניתן לבחור בדוד גדול מספיק שיצמצם בצורה משמעותית מאוד את הצורך שלכם בהדלקת הדוד מדי יום.

דוד שמש

דילוג לתוכן