טיפים לבחירת ידיות לדלתות

טיפים לבחירת ידיות לדלתות

ידיות שייכות לקטגוריה של מוצרי פרזול המסוגלים לשנות לחלוטין את אופי חלל הפנים. הדוגמא הטובה ביותר להשפעה של מוצרי פרזול על העיצוב הכללי היא בדלתות. היום כבר אין סיבה להסתפק במראה סטנדרטי של דלתות, היות וניתן לשדרג אותן משמעותית עם ידיות מיוחדות. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור אותן:

  1. התייחסו לעיצוב הבסיסי – התחילו בסינון בין מוצרי פרזול על בסיס העיצוב הבסיסי של חלל הפנים. התחשבו בהבדלים בין עיצוב מסורתי, תעשייתי ומודרני וקחו בחשבון גם את ההבדלים בין דלתות בחדרי השינה, הכניסה לבית או החצר והגינה. העיצוב הבסיסי יתווה עבורכם את הדרך לבחירת מוצרי פרזול משלימים ומחמיאים.
  2. הכירו את ההבדלים בין החומרים והגימור – ההיצע של מוצרי פרזול עשוי לבלבל אתכם. הדרך להתגבר על הבלבול היא באמצעות ההיכרות עם ההבדלים בין החומרים ורמות הגימור. בעיקר כדאי לשים לב לידיות המיוצרות מחומרים כגון כרום מלוטש, פלסטיק, קרמיקה, זכוכית וכמובן ברזל. ככל שחומרי הגלם מיוחדים יותר, כך צפוי העיצוב למשוך תשומת לב ונוכחות.
  3. החליטו בין פונקציונאליות ואסתטיקה – ידיות מגיעות במגוון רחב של דגמים ולא כולם יכולים לתת מענה גם על צרכים פונקציונאליים וגם על צרכים אסתטיים. מבחינתכם, המשמעות היא שכדאי להחליט כבר בשלב מוקדם האם מדובר על פריט פרזול לעיצוב בלבד, או שמא על פריט שאמור להקל על פתיחה וסגירה של הדלתות. בהקשר הזה כדאי גם לבחור פריטי פרזול בהתאם לאופי הדלת. ההבדלים העיקריים הם בין דלתות כנף, דלתות גלילה ודלתות הזזה.

ידיות

איך חוסכים בהוצאות?

איכות מוצרי הפרזול היא לא פונקציה של השקעה כספית. תוכלו לחסוך באופן משמעותי בהוצאות אם תשוו בין המוצרים השונים, תקבלו המלצות מלקוחות קודמים ותיעזרו באתרי האינטרנט כדי לאסוף מידע רלוונטי. זכרו שחיסכון בהוצאות מחייב אתכם לפגוש אנשי מקצוע  ולקבל הצעת מחיר מסודרת.

לסיכום, בחירה נכונה של ידיות עוברת דרך השוואת מוצרים, התאמה לעיצוב והיכרות עם הבדלי הדגמים. החיסכון גם יכול לפנות עבורכם מקום בתקציב במהלך שיפוץ הבית או עיצוב מחדש של המשרד.

דילוג לתוכן