כיצד בנייה בעץ תעזור לנו בעת השיפוץ?

כיצד בנייה בעץ תעזור לנו בעת השיפוץ?

אם אתם רוצים לשפץ את הבית שלכם בצורה מיוחדת, אולי כדאי שתשקלו לבצע בנייה בעץ! הבנייה בעץ אמנם מקושרת אצל רבים מאתנו בעיקר להקמה של בתים חדשים, לרוב פרטיים וצמודי קרקע, או כמובן להקמה של צימרים או בקתות אירוח.

עם זאת תתפלאו לגלות כי העץ יכול לשרת אתכם בלא מעט מקרים שבהם אתם מעוניינים לשפץ את הבית שלכם – וזו תוספת משמעותית עם לא מעט יתרונות!

כמה דוגמאות לקשר בין העץ לשיפוץ

  • סגירת מרפסת – אחד מהשיפוצים הנפוצים יחסית בישראל, הוא השיפוץ לסגירת מרפסת. כך אפשר לקבל חדר נוסף בבית וליהנות ממנו. אם אתם בוחרים בשיטה של בנייה בעץ, אתם תוכלו למצות את סגירת המרפסת עד תום.
    קודם כל החדר שתקבלו יהיה יפה במיוחד ונעים מאד לשהות בו – אפשר יהיה להשתמש בו לאירוח, ללינה, לחדר משחקים, ולמה לא בעצם? כמו כן העץ הוא מבודד מצוין, ולכן אין בעיה שהוא יבוא במגע עם החלל שבחוץ, כי הוא יאטום היטב את הבית.
  • בניה על הגג – אם יש לכם קומת גג ואתם רוצים לנצל אותה, מדוע שלא תבחרו באפשרות של בנייה בעץ על הגג? אתם יכולים למשל להקים פרגולות וסוככים מעץ על הגג, ובכך למצות עד תום את המקום. כמו כן אפשר להקים על הגג מעקות מעץ על מנת לשמור על הביטחון של כולם. בקיצור – הגג הוא האזור המושלם לשילוב של עץ!
  • הוספת קומה נוספת – זה מצב שבו אתם יכולים להקים עוד קומה בדירה שלכם, ואז יש לתכנן זאת בהתאם. במקרה הזה בנייה בעץ חייבת לקחת בחשבון את החומרים הקודמים שבהם השתמשתם להקים את הדירה הקיימת. עם זאת, השילוב הוא בהחלט אפשרי, ולעתים הקומה השניה יכולה להעלות את ערך הנכס שלכם באופן משמעותי דווקא בזכות הבנייה בעץ!

 

אלו לא האפשרויות היחידות

סקרנו אמנם שלוש אפשרויות מוכרות ופופולריות כדי להראות לכם איך השילוב בין העץ לבין השיפוץ יכול לבוא בחשבון, אך ברור שאלו לא האפשרויות היחידות! יש לכם כיום שפע של אפשרויות לשילוב בין השניים, ואנו בטוחים שהבנייה בעץ תעזור גם לכם.

דילוג לתוכן