כיצד לבחור קבלן שיפוצים?

קבלן שיפוצים

כיצד לבחור קבלן שיפוצים?

קבלן שיפוצים יכול להציע את שירותיו עבור בעלי בתים, משרדים, מוסדות, מפעלים, בתי קפה ומסעדות. שיפוצים משנים לחלוטין את האופי של המקום ומעלים את ערך הנכס. כיום משתלם יותר לבצע שיפוץ מאשר לרכוש נכס חדש, בעיקר לאור העלייה במחירי הנדל"ן. מצד שני, לא כולם יודעים איך לבחור את הקבלן הכי מקצועי ולמה לשים לב בעת השוואת מחירים בין אנשי מקצוע.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא קבלן שיפוצים ברמה גבוהה:

 בדקו את תחום ההתמחות של הקבלן

אף קבלן לא יכול להתמחות בכל התחומים שקיימים. הקבלן צריך להציג בפניכם את תחומי ההתמחות שלו, ותפקידכם לוודא שמדובר על התמחות שעולה בקנה אחד עם הצרכים שלכם. שימו לב בעיקר להבדלים בין קבלנים שמתמחים בשיפוץ כללי בלבד, לבין קבלנים עם התמחות באיטום מבנים וגגות, אינסטלציה, עבודות חשמל, עבודות בטון וכן הלאה.

 קבלו המלצות מלקוחות קודמים

השתמשו בכמה שיותר המלצות כדי לבחור קבלן שיפוצים. פרסמו פוסט ברשתות החברתיות, בקשו עזרה מחברים ובני משפחה ואל תתביישו לשאול גם קולגות ושכנים. הניסיון האישי של לקוחות קודמים מספר לא מעט על רמת המקצועיות של הקבלן ועל המחויבות שלו כלפי הפרויקט.

 ודאו את הזמינות

אין טעם לבזבז זמן על קבלן שלא יכול לעמוד לרשותכם במסגרת הזמן שהגדרתם מראש. קחו בחשבון עיכובים בעבודות ופגיעה באיכות החיים, אבל אל תסכימו לשכור את שירותיו של קבלן שאינו זמין רק עבורכם. ודאו מראש את רמת הזמינות של הקבלן ובקשו ממנו להיות כנה איתכם.

בחירת קבלן מקצועי תוך כדי חיסכון בהוצאות

הנוסחה לשיפוץ מוצלח היא בחירת קבלן שיפוצים מקצועי תוך כדי חיסכון בהוצאות ומשאבים. לנוסחה הזו תוכלו להגיע רק אם תשקיעו את הזמן הנדרש בבחירת קבלן, אבל תכירו את המחירון המקובל בענף.

בדקו כמה נהוג לגבות עבור השירות שאתם מבקשים והשתמשו במידע שמופיע באתרי האינטרנט. צרו קשר טלפוני עם הקבלן, בקשו הצעת מחיר ראשונית ותאמו פגישה בבית או בנכס. לבסוף בקשו הצעה קונקרטית יותר ואל תחששו להתמקח.

דילוג לתוכן