כיצד לחבר גריל גז לגינה

כיצד לחבר גריל גז לגינה

יש שתי אפשרויות לחיבור גריל המופעל באמצעות אנרגיית גז. האפשרות הראשונה היא להשתמש בבלון גז ייעודי, והאפשרות השנייה היא לחבר אותו לתשתית הגז המרכזית של הבית. באפשרות הראשונה, חברות גז מספקות בלון ובמקרה כזה החיבור הוא עצמאי. עלות הבלון היא 400-500 ש"ח וכל החלפה עולה 100-200 ש"ח. יש להקפיד לסגור את הבלון בתום השימוש ולהרחיק אותו ממקור האש ומהישג ידם של ילדים.

לחילופין, חיבור לגז מרכזי מתבצע על ידי החברה בעצמה והוא כרוך בעלות התקנה ממוצעת של 800 ש"ח. לאחר מכן יש עלות חודשית קבועה העומדת על כמה עשרות שקלים בלבד. היתרונות של חיבור לתשתית הגז המרכזית הוא מראה אלגנטי ורמת בטיחות גבוהה יותר. החיסרון הוא מחויבות מסוימת לחברת הגז.

כך תדעו איזה פתרון מתאים לכם
גריל גז לגינה

מתלבטים בין שימוש בבלון גז לבין חיבור הגריל לתשתית הגז המרכזית? הנה כמה שיקולים שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת:

א. כמות השימוש בגריל – השיקול החשוב ביותר הוא כמות הפעמים שבהן אתם מתכוונים להשתמש בגריל. ככל שכמות השימוש הצפויה עולה, כך סביר להניח שיהיה משתלם לחבר את הגריל לתשתית המרכזית. בשימוש בגריל גז לעיתים רחוקות עדיף לכם להסתפק בבלון ייעודי.

ב. אופי השימוש בגרילגריל גז מאפשר שורה ארוכה של שימושים. ניתן לצלות עליו לא רק בשר אלא גם דגים, ירקות, עוף ועוד. אופי השימוש בגריל יקבע את כמות הגז שאתם צריכים ואת הזמינות שלו. ככל שאופי השימוש בגריל מגוון יותר, כך כדאי לכם לחבר אותו לתשתית ולא להסתפק בבלון.

ג. מיקום הדירה – אם אתם גרים בדירה סגורה ללא מרפסת, גינה, חצר או גג, אין לכם בכלל את האפשרות של שימוש בבלון גז. עליכם ליצור קשר עם חברת הגז ולברר על התקנה לתשתית.

חיבור לתשתית המרכזית או לבלון גז תלויה בצרכים שלכם ולכן כדאי לבדוק את פערי המחירים בין האפשרויות. בכל מקרה, תשתית גז ביתית של הבניין או הדירה אמורה להספיק לכל סוגי הגרילים ולכן אין צורך בהתקנת תשתית חדשה.

דילוג לתוכן