מחסן עצים היתרון שבעיצוב בעץ

מחסן עצים

מחסן עצים היתרון שבעיצוב בעץ

איזה חומר הכי עדיף לבניית מחסן?

חסן ביתי הוא אחד מהמקומות שאולי יגרמו לכם להתאמץ לא מעט בהקמה שלו וכמובן ברכישה שלו שלא עולה מעט כסף אך אחר כך תרוויחו לאורך שנים מקום אחסון חדש שיכול לענות לכל הצרכים שלכם. אם יש לכם ציוד עמו אתם עובדים יום יום ונמאס לכם שהוא יושב בסלון או סתם זרוק בחצר, אם יש צעצועים לתינוק שאתם רוצים לשמור עד ללידה הבאה או מוצרים ישנים שאתם לא רוצים לזרוק ומעדיפים לאחסן אותם לשימוש עתידי, את כל אלו מחסן יכול לפתור. השאלה הגדולה היא מאלו חומרים מומלץ להקים את המחסן כאשר יש מחסנים מפלסטיק, מעץ ומאלומיניום. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות וכאן ננסה להתמקד ביתרונות של מחסן עצים ולמה הוא המחסן הכי טוב עבורכם.

מחסן עצים: היתרון שבעיצוב מעץ

  • היתרון הבולט ביותר של מחסן עצים הוא פשוט העיצוב שלו. מחסן שמעוצב בעץ נראה הרבה יותר טוב וטבעי מאשר כל מחסן שעשוי מחומר אחר. לא סתם אנשים אוהבים עיצוב בעץ, אוהבים פרגולות מעץ בעיקר בקרב הישראלים שאוהבים מאוד את הטבע. אווירה פסטורלית חשובה מאוד לחצר שלכם וכדי לא להרוס את העיצוב מחסן מעץ יכול להתאים בצורה מושלמת כאשר הוא מגיע במגוון גוונים, בהירים יותר אל מול גוונים כהים מאוד.

 

  • עץ מספק לכול מי שיבנה בעזרתו בנייה קלה ונוחה. ישנם חומרים כבדים מאוד כמו מתכת או חומרים מסובכים כמו PVC שאולי יכולים להיות רוויים ביתרונות אחרים אך הבנייה בעזרתם כבדה ומסובכת. הבנייה דורשת כוח אדם רב וגם מכשירים שונים להרמה של הקורות ובנייה של מחסנים גדולים לא תהיה אפשרית כלל. לעומת זאת, מחסן עצים כל אחד יכול לבנות בעזרת פטיש, מסמרים ועוד כמה כלי עבודה בסיסיים שיש לכל בנאי מתחיל. הבנייה פשוטה מאוד וגמישה, ניתנת לשינוי בצורה קלילה וגם ידידותית מאוד.

חיפוי ובידוד

מחסן עצים יכול לבודד בצורה נפלאה מפני טמפרטורה וחדירת נוזלים למרות מה שחושבים עליו. היום כל העצים שמשמשים לבנייה הם עצים איכותיים מאוד כמובן חשוב לרכוש אותם ממקום איכותי. מוכנסים אליהם חומרי משמרים שימנעו מהם להתנפח והבידוד שלהם מתאם גם לחורפים קשים כאשר בשמש העץ לא משנה את צבעו.

דילוג לתוכן