מיזוג אוויר חכם לשמירה על טמפרטורה נעימה בבית

מיזוג אוויר חכם

מיזוג אוויר חכם לשמירה על טמפרטורה נעימה בבית

תכונות כגון שליטה מרחוק בטמפרטורה הרצויה ואפשרות כיבוי והדלקה מאפליקציה הופכות כל מערכת מיזוג לחכמה יותר. במאמר הבא נתמקד בכמה מערכות מיזוג אוויר לבית ונסביר כיצד בוחרים אותן

בית חכם מתאפיין בחיבור לסוגים שונים של בקרים וחיישנים. בזכות החיישנים שמחוברים אל תשתית המים, החשמל והגז של הבית, ניתן להפעיל את המכשירים השונים מרחוק ובלחיצת כפתור. בין היתר, זה בא לידי ביטוי גם במערכות מיזוג אוויר ובאפשרות לשלוט על טמפרטורה נעימה בבית גם אם בכלל לא נמצאים בתוכו.

מלבד שליטה מרחוק בטמפרטורה הרצויה, התכונות העיקריות של מיזוג אוויר חכם כוללות אפשרות כיבוי והדלקה מאפליקציה. זה אומר שאפשר להדליק את המזגן כמה דקות לפני שנכנסים הביתה כדי לקבל בקרת אקלים מושלמת ונעימה, או לחסוך באנרגיה אם יוצאים מהבית ושוכחים לכבות אותו. בכל אחד מהמקרים האלה, הפעלה חכמה של מערכות מיזוג אוויר לא דורשת רקע טכני או ניסיון מקצועי.

מה היתרונות של מיזוג אוויר חכם?

רשימת התכונות הפונקציונאליות היא רק חלק מסל יתרונות רחב יותר של מיזוג אוויר חכם. בפועל, יש עוד כמה יתרונות שניתן להשיג עם מערכת מיזוג כזו:

א. בחירת אופן השליטה – במיזוג אוויר חכם אפשר לבחור את אופן השליטה. האופציות שעל הפרק כוללות שליטה מלאה על כל הפעולות של המזגן באמצעות "פיקוד מלא", שליטה בסוגי מזגנים או חדרים ספציפיים ועוד.

ב. חיסכון בעלויות – מערכת חכמה מתריעה על שימוש חורג ויוצא דופן במכשירי החשמל. עם מערכת מיזוג, זה יכול לבוא לידי ביטוי כאמור אם יוצאים מהבית בלי לכבות את המזגן – או במקרים של פילטר מלוכלך שגורם למערכת המיזוג להתאמץ יתר על המידה. במילים אחרות, הוצאה חד פעמית על מערכות מיזוג אוויר חכמות הן השקעה משתלמת לטווח הארוך.

ג. הגדרת תרחישים – מיזוג אוויר חכם שומר על טמפרטורה נעימה בבית עם מינימום מעורבות מצד בני המשפחה. ראשית, אפשר להשתמש בתרמוסטט וחיישני טמפרטורה כדי להגדיר תרחישים אוטומטיים של הדלקה וכיבוי לפי הטמפרטורה הקיימת בבית או בחוץ. שנית, ניתן לקבוע מה קורה כאשר פותחים או סוגרים את הדלת. בנוסף, אפשר להגדיר תרחיש שבו הטמפרטורה במזגן משתנה בגלל כמות מסוימת של אנשים בבית.

איך בוחרים מערכות מיזוג אוויר?

מערכת ההפעלה של המזגן עוזרת לבחור אותו. באמצעות סקירת מערכת מיזוג ניתן להשוות בין הדגמים הקיימים על פי המפרט הטכני, בהתאם לתכונות של כל דגם ולפי היתרונות הספציפיים שלו.

אם רוצים, אפשר גם להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהתאים את המערכת לתשתית החשמל הקיימת בבית. לאחר מכן, כל שנותר הוא לקבל הדרכה קצרה על המערכת. בעזרת ההדרכה עוברים להפעלה מיידית של מערכת המיזוג ודואגים לטמפרטורה מושלמת בכל פינה.

דילוג לתוכן