מכבש ידני ביתי

מכבש ידני ביתי

איך לייצר מכבש ידני קטן ביתי ממה שיש בבית

מתי נזדקק לעבודה של מכבש ידני?

מכבשים הם כלים מכאניים כבדים שמבצעים עבודות של שיטוח ושל הידוק קרקע. עבודות שכאלה הן עבודות רלוונטיות מאוד ברמה לאומית וגדולה וכן ברמה ביתית וקטנה. ברמה הגדולה אנחנו רואים עבודות מכבש בכבישים ובדרכים, שמתבצעות על ידי עובדי מע"צ עם מכבשים גדולים ומוסעים שהם למעשה כלי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) לכל דבר ועניין. עם זאת, מכבש ידני קטן הוא מכבש שמשמש אותנו לעבודות ביתיות של הידוק קרקע, כמו לדוגמה להכנה הגינה שלנו לדשא או לגידולים כלשהם, או להכנת קרקע לבניית דק עץ או יסודות. לגבי מכבשים קטנים וידניים נשאלת השאלה האם נוכל לייצר מכשיר שכזה בצורה ביתית, מחומרים שנמצא בבית, ואיך נוכל לעשות דבר שכזה?

 

האם ניתן לייצר מכבש ידני קטן בבית ואיך נעשה זאת?

  • בשביל לייצר מכבש ידני קטן ביתי, מחומרים שנמצא בבית, אנחנו בכל מקרה צריכים מומחיות טכנית לא קטנה בהרכבת החלקים – אך לא מדובר במשימה בלתי אפשרית. המכבש הידני, מטבעו, הוא מכבש מכאני ולא אלקטרוני או אוטומטי, שמבוסס במידה רבה על שימוש במשקל ובחומרים שניתן להשיג בבית או לפחות לדמות בבית, כך שבהחלט שמדובר במשימה אפשרית.
  • הבסיס של המכבש הידני הקטן שאנחנו ננסה ליצור בבית שלנו חייב להיות משקולות מסוימות, וקורת עץ או מתכת בצורה גלילית שתשטח את האדמה ותהדק אותה. הקורה צריכה להיות מחוברת ברצועות למשקולות, וכאשר נסיע את המכבש הביתי ממקום למקום היא תמשוך ותעלה את שתי המשקולות בהתאמה, כך שהם יצרו לחץ כלפי מטה ויגרמו לקורת העץ להדק את האדמה שתחתיה. מומלץ לשלב גם גלגלים ומוט הרמה מאולתר בכדי לא לאמץ את הגב שלנו בצורה מוגזמת בהסעה של המכבש הקטן.

 

אם נחוץ לנו מכבש קטן לעבודה ביתית לעתים קרובות כדאי לשכור

בנייה של מכבש ידני קטן היא לא בדיוק משימה שאנחנו יכולים לעשות בצורה אגבית ולהצליח ליצור מוצר איכותי. במקרים שבהם נחוצה לנו עבודה של מכבש ואנחנו לא יכולים לייצר את המכבש בעצמנו, בהחלט ניתן ומומלץ לשכור מכבש לטווח קצר, לבצע את העבודה ביעילות ובמהירות ולא להוציא על זה הרבה כסף.

 

מכבש ידני – התמונה להמחשה בלבד
Eine liste https://ghostwritinghilfe.com einiger anerkannter aufstiegsfortbildungen finden sie hier.

דילוג לתוכן