סגירת מרפסת מאלומיניום תהיה עבורכם יופי של בחירה

סגירת מרפסת מאלומיניום תהיה עבורכם יופי של בחירה

רוצים לסגור את המרפסת כדי להגדיל את שטח הדירה?

סגירת אלומיניום

לא צריך לעבור דירה

אם אתם מתגוררים בדירה עם מרפסת ומעוניינים להגדיל את הסלון או צריכים חדר נוסף, לא חייבים לעבור לדירה אחרת, כי הפתרון נמצא ממש מתחת לאף, וגם עולה הרבה פחות כסף. קוראים לו סגירת אלומיניום.

סגירת מרפסת אלומיניום

סגירת מרפסות היא עבודת שיפוץ כוללת, שמאפשרת לכם לסגור את כל שטח המרפסת, להשאיר חלון וליהנות מחדר נוסף בבית, או לפחות מעוד שטח אחסון. אם תבחרו בחברה המתמחה בתחום של סגירות אלומיניום, תוכלו ליהנות מחדר לכל דבר, בעל איטום מעולה וגימור מושלם.

למה דווקא אלומיניום?

כדאי לבצע סגירת מרפסת באלומיניום, בזכות היתרונות הנפלאים של חומר הגלם הזה:

  • עמידות לאורך זמן – אלומיניום הוא מתכת שעמידה בפני כל פגעי מזג האוויר ואשר אינה מחלידה, ולכן היא מתאימה ביותר לצורך ביצוע סגירת מרפסת איכותית ועמידה.

 

  • בידוד מושלם – אלומיניום הוא חומר מבודד, כך שסגירת מרפסת אלומיניום תאפשר לכם ליהנות מטמפרטורה נוחה בתוך הדירה במשך כל השנה כולה.

 

  • גמישות עיצובית – אלומיניום הוא מתכת הידועה בגמישותה, כך שניתן לעצב בעזרתה כל סגירת מרפסת רצויה, הן בהתאם לצורתה של המרפסת עצמה והן בהתאם להעדפה האישית של בעלי הדירה.

 

  • עמידות בפני אש – אלומיניום הינו מתכת העמידה בפני אש, כך שהוא מספק הגנה מרבית גם מפני דליקות.

כל היתרונות הללו הופכים את האלומיניום לחומר הגלם המתאים ביותר לשימוש בעת ביצוע סגירת מרפסת, ומאפשרים לכם לקבל חדר לכל דבר, המעוצב בדיוק על פי הטעם שלכם.

עופר ל. אלומיניום לשירותכם

אנחנו בעופר ל. אלומיניום מתמחים בביצוע סגירות אלומיניום באיכות מעולה, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר העומדים בכל דרישות התקן. אנחנו משתמשים בפרופילי אלומיניום איכותיים, אותם ניתן לעצב בהתאמה מושלמת לצורת המרפסת ולהעדפות האישיות שלכם, כך שהתוצאה תהיה כזאת בדיוק מתאימה עבורכם.

דילוג לתוכן