סוגי שערים חשמליים

שער לחניה

סוגי שערים חשמליים

היתרון של שער חשמלי הוא שילוב בין פונקציונאליות ואסתטיקה. אפשר לייצר את השער מחומרי גלם שונים וגם לבחור מבין דגמים וסוגים כמו:

א. שערי הזזה – זו קטגוריה של שערים חשמליים הכוללת שערי הזזה על מסילות ושערי הזזה קונזוליים. שערי הזזה מכונים גם שערי גרירה והם עשויים סורגי פלדה מגולוונת או לוחות מתכת אטומים. שערי הזזה נפתחים בצורה אופקית ונבלעים אל נישה נסתרת בתוך הקיר. הם דורשים התקנה מקצועית ומתאימים לבתים פרטיים או שטחים ציבוריים גדולים. ניתן להזמין שערי הזזה במגוון צבעים ולהוסיף עיצוב וחריטות.שער לחניה

שער הזזה על מסילות נע על גבי מסילות מקובעות בקרקע וניתן לחברו גם על מסילה עילית. זהו שער חזק, מאסיבי וגדול המתאים למעברי רכבים ומשאיות. עם זאת, שער הזזה על מסילה דורש שימוש במנוע קטן בלבד ולכן הוא נפוץ גם בבתים. מנגד, שער הזזה קונזולי הוא שער מרחף שאינו נדרש למסילות. הוא נפתח לצד אחד ומיוצב על ידי גשר או מסילה צדדים.

ב. שערי כנף – אלו שערים חשמליים עשויים ברזל, פלדה או אלומיניום ונפתחים על גבי ציר בדרך כלל בעזרת שלט. אפשר לבחור את צד הפתיחה של שערי כנף בהתאם לצרכי הלקוח ולתנאים באיזור הכניסה. שערי כנף קלים יותר משערי הזזה והם מסופקים עם מספר סוגי מנועים.

ג. שערי הרמה – אלו שערים נפוצים הבנויים מאלומיניום או ברזל. היתרון שלהם הוא מחיר נמוך והם מתאימים למקומות עם כניסה צרה. שערי הרמה גם קלים לתפעול, שקטים ומגיעים במגוון רחב של צבעים, דגמים, טקסטורות ודוגמאות.

איך בוחרים שער חשמלי?

שער חשמלי הוא אחד מפתרונות האבטחה הטובים ביותר עבור החנייה, הבית הפרטי או המשרד והעסק. מי שרוצה לבחור שער חשמלי ומתלבט בין האפשרויות השונות יכול להתייעץ עם אנשי מקצוע. יש להגדיר מראש את מטרת ההקמה של השער, לבדוק את מבנה השער בהתאם לסביבה ולהחליט על סוג החומר.

לאחר מכן מגדירים את התקציב ובוחרים בדגם מסוים לפי המראה החיצוני. בשלב האחרון מבצעים התקנה של השער ומבררים על תחזוקה.
To hear the candidates discuss their views, though, thesis service get-thesis.com/ was a welcome change paper writing services from the overwhelming dominance of other issues in the series of debates, said one member of a state board of education.

דילוג לתוכן