עיצוב חדר הורים

עיצוב חדר הורים

עיצוב חדר הורים – כי השקעה בעצמכם זו לא מילה גסה

נכון שחשוב מאד להשקיע בכל חדר בבית שלכם, אבל עם יד על הלב – אחד החדרים שתרצו לעצב דבר ראשון, הוא חדר ההורים. זה החדר שבו אתם יכולים לנוח, ליהנות מהשעות היקרות של השקט, לצבור אנרגיה ליום חדש, ובקיצור – זה החדר עבורכם. מכאן, ברור עד כמה עיצוב חדר הורים הוא חשוב, ועד כמה תרצו להשקיע בו.
אז איך מעצבים בצורה נכונה את החדר?
הנה כמה טיפים חשובים עבור עיצוב חדר הורים באופן שיהיה לכם קל ופשוט ליישם.

כך מעצבים את חדר ההורים

  • מיקום המיטה – אחת הסוגיות הראשונות שתמיד חשוב לשים לב אליה. את המיטה רצוי מאד למקם כך שלא יהיה חלון מעליה – כי מחלון זה עלולים לצאת רעשים שיטרידו את מנוחתכם, ויש תחושה שהפרטיות נפגעת. הכי טוב שהחלונות יהיו מצד אחד או שני צדי המיטה.
  • מיקום הארון – סוגיה חשובה מאד בתכנון של עיצוב חדר הורים הוא המיקום של ארון הבגדים, שהוא גדול למדי ותופס לא מעט מקום. לרוב, כדאי לבחור באחת הפינות בחדר – רצוי אחת שתהיה רחוקה יחסית מהמיטה, וכך עדיין שומרים על אשליה של גודל ואפשר לנוע בחדר שלכם בצורה חופשית.
  • הקיר שממול המיטה – בקיר שממול המיטה אפשר לבחור אלמנט מיוחד שימשוך את העיניים שלכם וישרה רוגע. אפשר לבחור צבעים רכים ובהירים ונעימים למגע, או ציור על קנבס שיהיה מושך ונעים. רצוי שלא למקם חלון מול המיטה, ובאשר לטלוויזיה – רצוי למקם אותה מעט בזווית מול המיטה, ולא ישר מול הפנים.

זה המקום שלכם להשקעה

זכרו כי עיצוב חדר הורים בסופו של יום נועד עבורכם.
רצוי מאד שתשקיעו בכך בהקדם, כי אתם אלו שעומדים לישון בעתידה קרוב בחדר – וכל בחירה שתעשו, תשפיע על איכות חייכם בזמן הקרוב.

דילוג לתוכן