פוליש וליטוש – מה היתרונות?

פוליש וליטוש

פוליש וליטוש – מה היתרונות?

הריצוף בביתנו הינו חלק בלתי נפרד מן העיצוב הכללי של הבית, לזאת ניתן להיווכח בקלות כאשר עוברות שנים רבות, או אפילו שנים מעטות אך אינטנסיביות אשר כללו גרירות רבות על הריצפה, כאשר הריצוף הינו שרוט ואיבד מן הברק שלו, כל זה מביא למראה פגום ואנו מגיעים למצב שבו חידוש הריצוף הינו חלק בלתי נפרד משחזורו של הבית למראה חדש ומעוצב.

 

האם החלפת רצפה היא הפיתרון היחיד לרצפה ישנה?


הפתרון הראשון אשר קופץ למחשבות הינו החלפת רצפה. החלפת רצפה הינו ריצוף מחדש של כל החדר, או החדרים, וזאת על הבלטות הקיימות או הסרת הריצוף הקיים והתקנת ריצוף חדש על גבי בסיס הבטון של הרצפה. תהליך זה הינו מתיש הדורש כמה ימי עבודה (בהתאם לגודל החדרים והבית), פינוי מלא של החדרים בהם תתבצע העבודה, צוות גדול וכמובן, המחיר הינו יקר, הסרת ריצוף קיים והתקנה מחדש תהיה יקרה הרבה יותר. תהליך ההחלפה כולל גם הזמנת חומרים רבים וריצוף חדש עם ממרצפות אקסטרה אשר רק יגרמו להשמנת החשבון אותו תצטרכו לשלם.

 

הפיתרון  לחידוש מרצפות

אך אין צורך בלאבד את כל התקוות, ישנו פתרון איכותי ויעיל הרבה יותר והוא ליטוש מרצפות מקצועי. ליטוש הרצפה הינו תהליך אשר יהפוך את מראה הרצפה שלכם מישן ופגום, לחדש ונוצץ, תהליך אשר יחזיר את הברק והלק חזרה אל רצפת ביתכם במחיר הרבה יותר נמוך. ישנם כמה סוגים של ליטושי רצפה, נציין את הליטוש הנפוץ ביותר – ליטוש באמצעות יהלום ויתרונותיו הרבים.

 

ליטוש מסוגים שונים

ליטוש באמצעות יהלום מתבצע על ידי מכונה בעלת ראש של רשת יהלום, אשר מסירה שכבה דקה מעל פני הקרמיקה של רצפתכם, ובכך מסירה שריטות ולכלוכים שונים מעל פני הרצפה החבולה. לאחר מכן מתבצע חידוש הדבק בין הבלטות ומריחת לק קריסטל על פניהן – דבר אשר מחזיר להן את הבוהק והניצוץ בצורה יוצאת דופן.
מבין יתרונותיה הבולטים של ליטוש רצפה הינו המחיר, המחיר אמנם משתנה מעט מחברה לחברה, אך במידה ומצאתם חברה אשר מבצעת ליטוש במחיר יקר יותר מאשר החלפת ריצוף – עובדים עליכם. הליטוש הינו זול הרבה יותר מהחלפת הריצוף. בנוסף עבודת ליטוש אמנם דורשת פינוי חדרים גם כן, אך זמן העבודה הינו מינימלי ולעתים ניתן לסיים ליטוש חדרים מלא בדירה ממוצעת ביום עבודה אחד. מעבר לכך הליטוש אינו דורש צוות נרחב והתעסקות לוגיסטית רבה, מבין החומרים שאיש המקצוע יזדקק להן הם מגוון לקות ואולי כמה סוגי פוליש שונים, דבר אשר מוריד דרסטית את כמות הבעיות אשר עלולות להיווצר בעת ביצוע עבודות הליטוש השונות.
לסיכום, פוליש וליטוש רצפה הינה אופציה זולה ויעילה מאד להחזרת רצפתכם למצב חדש, אתם מוזמנים להתיעץ עם מגוון בתי עסק הנותנים שירות זה בכדי לברר פרטים שונים.

פוליש וליטוש

דילוג לתוכן