סיבות להזמנת רהיטים מעוצבים ממסגרייה

 סיבות להזמנת רהיטים מעוצבים ממסגרייה

עיצוב הבית הוא תהליך שכולל תכנון ומחשבה, התחברות לקו ולסגנון עיצובי והשקעה בחיפוש וברכישת הרהיטים ופרטי העיצוב הרצויים, שיספקו לחלל את הנראות והאווירה הרצויה.

בין אם מדובר בעיצוב דירה חדשה ובין אם בחידוש של בית קיים, לבד או בסיוע של מעצב פנים, אחד השלבים המהנים, המאתגרים והחשובים גם יחד, הוא שלב הלבשת הבית.

רהיטים מעוצבים

הלבשת הבית היא השלב הסופי בעיצוב, לאחר התכנון המבני, השינויים וההתקנות הנדרשות. בחירת רהיטים מעוצבים לבית הוא אחד האלמנטים הראשוניים והחשובים בהלבשת הבית, כאשר רבים מוצאים עצמם משוטטים בין אתרים ובין חנויות רהיטים ברחבי הארץ, מבלי למצוא מענה מדויק לצורך ולפתרונות העיצוב המבוקשים לו.

הזמנה של רהיטים מעוצבים ממסגרייה יכולה לספק מענה ולסייע בהשלמת העיצוב הכולל לבית, כאשר זו מביאה עמה יתרונות רבים:

  • מרחב עיצוביהזמנת רהיטים מעוצבים ישירות ממסגרייה יאפשרו לכם לשלב בין רעיונות עיצוביים בהם נתקלתם, עיצובים אישיים, שילובים והתאמות, ולהגיע לפרטי ריהוט מעוצבים כיד הדמיון הטובה עליכם, תוך שימוש בייעוץ ובהכוונה של אנשי מקצוע במקום.
  • שילוב בין חומרים– תמו הימים בהם רהיטים שויכו באופן אוטומטי לתעשיות העץ והנגרות, וניתן כיום למצוא ייצור ריהוט ממתכת שמספקים קו עיצובי חדש ומלהיב ומגוון פרטי ריהוט. בתעשיות ייצור ריהוט ממתכת ניתן לשלב בין מספר רב של חומרים בניהם שילוב מתכת עם זכוכית, עם עץ, עם פולימריים וכמובן בחיפוי בדי טקסטיל איכותיים.
  • איכות הריהוט– רהיטים מעוצבים ממתכת בהתאמה אישית יספקו חוזק, איכות ועמידות ארוכת שנים. חשוב לעבוד עם מסגריה מקצועית ומנוסה בתחום ייצור ריהוט ממתכת, שתדע לספק פתרונות איכות ממתכת עמידה וחזקה בהתאמה לכל צורך ולכל פריט.
  •  מידות מיוחדות– בתכנון רהיטים בהתאמה אישית ניתן לקבוע ולייצר פרטי ריהוט במידות מיוחדות ולא סטנדרטיות, להביא בחשבון נישות ואתגרי בינוי שונים בבית, לספק מענה לחללים קטנים במיוחד מבלי להתפשר על איכות העיצוב והאיכות הריהוט, לבצע התאמה לחללים גדולים מן הממוצע, תוך שילוב פרטי ריהוט שיספקו נפח ונוכחות בחלל.
  • עיצוב ייחודי– את פרטי הריהוט שתזמינו במסגרייה פרטית המתמחה בעיצוב רהיטים ממתכת, לא תמצאו בבתי חברים ומכרים ולא בקטלוגים. מדובר ברהיטים מקוריים, בייצור אישי ומותאם לכל לקוח ולקוח, שמספק מענה אינדיווידואלי לכל חלום עיצובי.
  • מחיר– לא ניתן לקבוע כי מחיר של פריט בהזמנה אישית יהיה זול או יקר יותר מפריט שנרכש בחנויות ויוצר בייצור המוני, אולם בתכנון נכון של חומר ופריטים ניתן להגיע לעלויות משתלמות במיוחד, ביחס לפריטי ריהוט ממותגים שנמכרים ברשתות המובילות לריהוט, מה גם שעמידות המוצר לאורך שנים ארוכות חוסכת את הצורך בהחלפת רהיטים בתדירות גבוהה, והופכת אותו למשתלם יותר.
  • עידוד עסקים ישראלים– יותר ויותר מודעות ישנה קרב הישראלים לעידוד עסקים מתוצרת כחול לבן ושמירת המשאבים הפיננסיים והתעשיות במדינת ישראל. הזמנה של פרטי ריהוט מעוצבים ואיכותיים ממסגרייה פרטית תעניק עבודה ופרנסה לעסק מקומי המפרנס עובדים ומשפחות, ותסייע בחיזוק ותמיכה בכלכלה הישראלית ובתוצרת כחול לבן.
  •  רהיטים מעוצבים ממתכת ניתן להתאים ולשלב גם בחלל החיצוני של כל בית ודירה, במרפסת ובגינה, ולהבטיח רהיטים יציבים, בעלי משקל ונוכחות ובמגוון סגנונות עיצוב ואפשרויות. נוסף לזאת גם האפשרות לעיצוב משרדים באמצעות רהיטים בהתאמה אישית, תוך מתן מענה פונקציונלי, פתרונות נוחות ואמירה עיצובית. 

חשוב לתכנן את הרהיטים בהתאמה למידות החדר והחלל, לשלב פתרונות אחסון, בדים עמידים בתפירה איכותית ובחירה בסוג מתכת מתאימה ועמידה לחלל ולמטרה.

דילוג לתוכן