רצפת בטון מעוצבת לבית

רצפת בטון

רצפת בטון מעוצבת לבית

בטון הוא חומר גלם נפוץ בענף הבנייה ולאחרונה הוא משמש גם לטובת ריצוף פנים בבתים ובדירות. במאמר הבא נסביר על חשיבות הריצוף, נבין כיצד בוחרים בעיצוב המתאים ונביא טיפים לאיתור אנשי מקצוע

בעלי בתים ודירות מכירים היטב את יתרונות הבטון. זהו חומר גלם נפוץ ופופולארי עם תכונות של חוזק ועמידות. הבטון משמש בדרך כלל ליציקת תשתיות, אך בשנים האחרונות הוא גם מבוקש על ידי מעצבי פנים. בעזרת פתרונות עיצוב ייחודיים ניתן לרצף את הבית בבטון וכך להשיג מראה מודרני. בנוסף, לרצפת בטון מעוצבת יש עוד מספר מאפייני עיצוב בולטים:

  1. מראה פתוח – רצפת בטון מעוצבת מעניקה לחלל מראה פתוח. ניתן לשלב אותה עם תאורה מלאכותית כדי להגדיל את החלל של דירות פרטיות, או לשלב אותה עם פתרונות ריהוט פונקציונאליים, מדפים וכדומה. המראה הפתוח מעניק לחלל הפנים ערך מוסף ואקסקלוסיבי שלא ניתן להשיג בדרכים אחרות.
  2. עמידות בפני שחיקה – אין צורך לבצע תחזוקה של הבטון והוא עמיד בפני שריטות, סדקים, שפשופים ושחיקה. הבטון נשאר יציב לאורך זמן והוא מתאים לריצוף כל חדרי הבית, לרבות מבואת הכניסה וחדרי השינה. תוצאות הריצוף עם הבטון נשמרות לזמן ארוך וכך מעלות את ערך הנכס.
  3. עלות אטרקטיבית – המחיר של רצפת בטון מעוצבת נמוכה מכפי שנהוג לחשוב. היא משתלמת יותר בהשוואה לפתרונות ריצוף אחרים, בעיקר בדירות פרטיות ובתים. את מחיר הריצוף קובעים על פי מידות, גודל המשטח הרצוי וסוג העיצוב. אפשר לקבל הצעת מחיר מסודרת על בטון מוחלק ולערב מעצבי פנים כדי לבחור דוגמאות, עיטורים וגימור.

איך בוחרים בעיצוב המתאים לבית?

סגנון העיצוב של הרצפה ישפיע באופן ישיר על האווירה בחלל הפנים. ניתן לבחור בסגנון עיצוב מסורתי וכפרי עם דגש על גוונים בהירים, או להעדיף את הסגנון המודרני שמתאפיין בקווים נקיים, מראה מתכתי ופינות חדות.

בחירת סגנון עיצוב היא פונקציה של הטעם האישי ומסגרת התקציב. רצוי בכל מקרה לבחור רצפת בטון מעוצבת לפני שמחליטים כיצד לרהט את חלל הפנים. כך משיגים אחידות במראה הכללי ושומרים על עיצוב אחיד והרמוני. בנושא הזה אפשר להתייעץ עם מעצבי פנים ולשאוב השראה מקטלוגים ואולמות תצוגה.

אנשי המקצוע המתאימים לטובת ריצוף חלל הפנים של הבית הם קבלני בטון. אלו קבלנים המכירים היטב את ענף הבנייה ואת פתרונות הריצוף השונים. בהחלקת בטון מבצעים תהליך עבודה הכולל מתן ייעוץ, יציקה והשטחת הרצפה הקיימת וחיתוך הרצפה. בשלב האחרון מורחים סילר על מנת להעניק לריצוף עמידות גבוהה יותר. קבלני בטון יכולים לרצף את הדירה במהלך שיפוץ או להיות מעורבים לפני כניסה לבית חדש. הדבר החשוב הוא לברר על הניסיון והאמינות של אנשי המקצוע, תוך איסוף המלצות מלקוחות קודמי

דילוג לתוכן