המדריך המלא לשיפוץ חדרי אמבטיה

שיפוץ חדרי אמבטיה

המדריך המלא לשיפוץ חדרי אמבטיה

אם אתם מתכננים לשפץ את חדר האמבטיה שלכם, אתם בדיוק במקום הנכון. כאן נביא לכם רשימה של טיפים ורעיונות שכדאי שתקראו רגע לפני שאתם מתחילים לחפש חברה שמבצעת שיפוץ חדרי אמבטיה, על מנת שהתוצאות תהיינה לשביעות רצונכם בדיוק.

הטיפ הראשון: נוחות

אמנם, חדר האמבטיה שלכם צריך להיות מעוצב למשעי, אבל הנוחות שלכם חייבת לבוא קודם. לכן, תכננו לעצמכם בדיוק איפה נכון שיוצב כל פריט וכל פרט (האמבטיה עצמה, המראה, השטיח, ארונות האמבטיה, האסלה וכד'), כדי שכשאתם נמצאים בחדר תוכלו להתקלח ולהסתדר בנוחות המרבית.

הטיפ השני: עיצוב

חדר האמבטיה אולי נתפס ברגע הראשון כאחד החדרים השוליים בבית, אולם אם חושבים על זה לעומק מגלים מהר מאוד, שמדובר באחד החדרים החשובים ביותר. אחרי הכול, מדובר בחדר שבו מתארגנים בבוקר – רגע לפני שהכול קורה, ובחדר שבו מסיימים את היום בלילה, רגע לפני שמכבים את האור ומסכמים את היום. לכן, חשוב מאוד שהוא יהיה מעוצב בצורה שתיתן לנו את ההרגשה הכי טובה שרק אפשר, ושתשרור בו אווירה מרגיעה – בעיקר. הדרך להשיג את המטרות האלה היא לרכוש אביזרי אמבטיה שאנחנו אוהבים, ולהציב אותם בחדר כך, שאחרי שניכנס אליו – לא בטוח שנרצה לצאת… אפשר לעצב את החדר לבד, אם יש את הטאץ' המתאים, ואפשר להיעזר במעצב פנים, בעיקר אם כבר משפצים את הבית כולו.

הטיפ השלישי: בטיחות

אמנם, חשוב שחדר האמבטיה יהיה יפה ומעוצב, אבל חשוב אפילו יותר – לדאוג לבטיחות. זאת משום, שחדר האמבטיה יכול להיות גם מסוכן, בעיקר אם נמצאים בבית ילדים קטנים או אנשים מבוגרים. לכן, כאשר מבצעים שיפוץ חדר אמבטיה, מומלץ מאוד לרכוש את האביזרים ואת העזרים הנדרשים לטובת הבטיחות, לרבות שטיחון למניעת החלקה שיוצב בתוך אגנית הרחצה, שטיחון שאליו יוצאים מהאמבטיה, כשהרגליים רטובות, וכן תנור אמבטיה שמתאים במיוחד לשימוש בחדרים לחים. בנוסף, חשוב מאוד למקם את שקעי החשמל כך שלא יבואו במגע עם מים, על מנת להפחית עד למינימום האפשרי את סיכויי ההתחשמלות.

הטיפ הרביעי: איכות

על מנת שאפשר יהיה ליישם את כל הטיפים הללו ולעצב חדר אמבטיה שנראה טוב ושגורם לכם להרגיש טוב ובטוח – חשוב מאוד לרכוש רק אביזרי אמבטיה וכלים סניטריים איכותיים, גם אם צריך לשלם קצת יותר. אחרי הכול, אתם בוודאי רוצים לבצע שיפוץ חדר אמבטיה, וליהנות ממנו כמה שיותר…

 

לסיכום: נוחות, עיצוב, בטיחות ואחריות הן מילות המפתח העיקריות בכל מה שנוגע לשיפוץ חדרי אמבט. יישמו את הטיפים הללו כשאתם משפצים, ואין בכלל ספק, שיהיה לכם חדר אמבטיה נוח, מסודר ונעים. בהצלחה!

דילוג לתוכן