טיפים לעיצוב המרפסת

מעקות זכוכית

טיפים לעיצוב המרפסת

אם אתם מתכננים לעצב את המרפסת החדשה שלכם, או לעצב את המרפסת הישנה שלכם מחדש, אתם בדיוק במקום הנכון. כאן תקבלו מגוון טיפים חשובים לעיצוב המרפסת, לרבות התקנת מעקות זכוכית, שימוש בפרחים מלאכותיים ועוד, שיסייעו לכם לעצב מרפסת מיוחדת במינה. אז הדפיסו ושמרו, ובבוא העת – אין בכלל ספק שתהיה לכם מרפסת מדהימה.

חיפויי רצפה

אחד הדברים שמאפיינים מרפסות הוא המראה הלא מאוד אסתטי של הרצפה. זה קורה בגלל חשיפה לכל פגעי מזג האוויר ובעיקר לגשמים, שמחלחלים פנימה וגורמים למראה מיושן ולא נעים בעיניים. הדרך להתמודד עם המצב היא לחפות את הרצפה באמצעות שטיח חוץ מעוצב שאפשר להשיג בחנויות לריהוט ולעיצוב הבית, ואם אתם מעדיפים את מראה העץ – אפשר לבחור בדק מקסים, שיוסיף תחושת חמימות וביתיות גם במרפסת. חשוב לזכור, שאם בוחרים באפשרות של התקנת דק – הדבר כרוך בתחזוקה שוטפת לטובת שמירה על מראהו הנפלא של הדק.

 

מעקות זכוכית

התקנת מעקות זכוכית במרפסת משדרגת את מראה המרפסת פלאים. ניתן להשיג היום מעקות זכוכית מעוצבים יפהפיים, בייצור מיוחד המותאם באופן אישי למבנה המרפסת שלכם, וכך ליצור מראה מיוחד שאין בכל מקום. הזכוכית מאפשרת לראות את הנוף גם בישיבה, נותנת לאור לחדור אל המרפסת בכל שעות היום, ויוצרת תחושה של חלל רחב יותר, כך שהיא מתאימה בהחלט גם למרפסות קטנות. חשוב, כמובן, לרכוש רק מעקות זכוכית שמיוצרים על ידי חברה המתמחה בתחום ואשר משווקת מעקות המיוצרים על פי כל דרישות התקן, לטובת איכות ועמידות לאורך זמן.

צמחיה

מאוד מומלץ להכניס את הטבע למרפסת, בין אם באמצעות צמחיה אמיתית ובין אם באמצעות צמחיה מלאכותית. הירוק בעיניים יוצר אווירה מרגיעה, ואם בוחרים באפשרות של צמחים מטפסים – ניתן לרכוש עבורם מעמד מיוחד וכך להרגיש ממש בטבע, וגם – להסתתר מהשכנים.

רהיטים

ריהוט למרפסת צריך להיות כזה שיחזיק מעמד גם בתנאי מזג אוויר קשים. לכן, כדאי לבחור ברהיטי פלסטיק או ראטן, שהינם גם עמידים מאוד גם בתנאים קיצוניים, וגם משדרגים את מראה המרפסת למראה יוקרתי ונעים. אם אתם מתגוררים באזור רווי בבנייה ומבקשים ליצור לכם פינה אינטימית ונסתרת מהשכנים – כדאי לבחור רהיטים נמוכים, להציב אותם בינות לצמחים וליהנות מהמון רגעים יפים.

יש עוד הרבה מאוד טיפים לעיצוב מרפסת, לרבות מנורות סולריות, פופים וכריות ליצירת פינת זולה ועוד, אולם אין בכלל ספק שאם תתחילו לעצב על פי הטיפים שהזכרנו כאן, תהיה לכם מרפסת יפה מאוד.

אז מה היה לנו שם: מעקות זכוכית, רהיטים עמידים ונמוכים, צמחייה וריצוף מתאים – הם-הם הערובה לעיצוב מרפסת שיהיה לכם בה טוב ונעים. בהצלחה!

 

 

מעקות זכוכית

דילוג לתוכן