המדריך לקניית מזגן VRF לבית חדש

מזגן vrf

המדריך לקניית מזגן VRF לבית חדש

מערכת מיזוג VRF פועלת על עיקרון של שינוי נפח זרימת הקירור במערכת. השינוי מתאפשר תודות למדחס מיוחד בשם אינוורטר, שמשנה את תפוקתו באופן רציף ובהתאם לדרישות המאיידים בעזרת שינויי תדר מנוע. בפועל, המשמעות היא פעולה שקטה, שמירה על טמפרטורה קבועה ללא סטיות, גמישות בהתקנה וכמובן חיסכון בהוצאות.

מי שרוצה ליהנות מהמאפיינים המיוחדים של מזגן VRF צריך לדעת איך לבחור אותו גם בבית החדש.

הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

התאימו את המזגן לצרכי הקירור והחימום שלכם

בשלב הראשון תוכלו להשוות בין דגמי מזגנים לפי התפוקה. בעזרת מידע על התפוקה תוכלו להתאים את המזגן לצרכי הקירור והחימום שלכם, לאופי חלל הפנים ולגודל הבית החדש. נתונים נוספים לחישוב התפוקה המתאימה לכם הם מיקום גיאוגרפי בארץ, מיקום הדירה בבניין, מספר קירות חיצוניים, סוג הבלוקים, מספר וגודל החלונות, מידת החשיפה לשמש ומספר הנפשות.

 הכירו את ההבדלים בין סוגי המזגנים

בבית החדש תוכלו לבחור בין שלושה סוגים של מזגנים עם טכנולוגיית אינוורטר: מזגן עילי, מזגן רצפתי ומזגן מיני מרכזי. מזגן עילי מתאים יותר לחדרים, בעוד במזגן מיני מרכזי תוכלו להשתמש כדי לקרר ולחמם את כל חלל הבית בעת ובעונה אחת. המזגן הרצפתי פחות נפוץ בבתים פרטיים והוא מיועד בעיקר למוסדות.

 בדקו את נוחות התפעול והשימוש

זכרו שהמזגן הוא בין אמצעי החשמל שבהם תשתמשו הכי הרבה בבית החדש. הוא ישמש אתכם בקיץ ובחורף ולכן כדאי לתת עדיפות לדגם של מזגן VRF עם תכונות מיוחדות כמו הפעלה מחודשת אוטומטית לאחר הפסקת חשמל, שליטה בתריסי המזגן, לוח פיקוד ועוד.

איך חוסכים בהוצאות?

קניית מזגן VRF לבית החדש לא אמורה לגרום לכם לחרוג ממסגרת התקציב. תוכלו לעמוד בהוצאות שהגדרתם באמצעות השוואה יעילה בין סוגי המזגנים והגדרה מדויקת של הצרכים. בנוסף, תמיד תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשמוע מהם חוות דעת מנומקת.

נסו לקבל הצעת מחיר על דגמי מזגנים שמתאימים לכם. השתמשו בהצעת המחיר כדי להשוות בין יצרנים ובדקו גם עלויות התקנה.

דילוג לתוכן