איך ניתן לאתר שיפוצניק מומלץ בתל אביב לאחר ניקיון דירה?

איך ניתן לאתר שיפוצניק מומלץ בתל אביב לאחר ניקיון דירה?

כבר מזמן רציתם לשפץ את הבית אך בכל פעם שהתחלתם לחשוב על הרעיון הגאוני נזכרתם איך היה נראה הבית בשיפוצים הקודמים והטעם יוצא… מה קרה בשיפוצים הקודמים? מה שקורה להרבה מאוד אנשים שמחפשים מציאות בזול ובוחרים בשיפוצניק מזדמן שמציע להם מחיר זול תמורת העבודה.

למה לא כדאי לבחור בשיפוצניק מזדמן?

ישנם אנשים רבים המחפשים הכנסה קלה ולכן הם הופכים לשיפוצניקים לעת מצא. הם מכירים קצת את עולם הבנייה ויודעים היכן לרכוש חומרים והם 'משפצים' בתים כמיטב המומחיות שלהם. הבעיה היא בתוצאות הסופיות של השיפוץ. שיפוץ שאינו מקצועי גורם להרבה מאוד סבל לדיירים בבית. החל מאיטום שאינו מושלם הגורם לחדירה של מי גשמים וכלה בכשלים הנדסיים מסוכנים. בקיצור מדובר בעבודה מרושלת ובלתי מקצועית בעליל.

איך תבחרו בשיפוצניק הנכון בתל אביב?

כאשר אתם מחפשים שיפוצניק מקצועי ואמין שיבצע עבורכם את העבודה במומחיות הרצויה עליכם להשקיע בכך זמן ומחשבה. אי אפשר לשלוף סתם שיפוצניק מתוך רשימה אקראית שמצאתם בחיפוש בגוגל. עליכם לבדוק את השטח ולהתעניין בקרב מכרים או שכנים ששיפצו לאחרונה את הבית ומהם עליכם לשמוע ולנסות להבין האם הם היו מרוצים מהעבודה ולא פחות חשוב – מהעובדים. חשוב שבעלי המלאכה השונים ונותני השירות יהיו אנשים אדיבים וקשובים ללקוח. רק כאלה שמלבד המקצועיות שלהם הם גם בעלי יחסי אנוש טובים, הם אלו שיהיו מסוגלים לבצע עבורכם את העבודה באופן הראוי והרצוי לשביעות רצונכם.

מה תסכמו עם השיפוצניק?

אז מצאתם את השיפוצניק המקצועי והנכון שנראה לכם כי הוא זה האדם שאותו חיפשתם. כעת, אל תתעצלו ואל תחושו שלא בנוח לבקש ממנו לחתום על חוזה שיסכם את כל הפרטים.

מה חשוב לסכם אתו כדי שאכן העבודה תיעשה כראוי ועל פי הכתוב והחתום בחוזה?

  • הצעת מחיר שכוללת הכול – חשוב לדרוש שהצעת המחיר תכלול הכול מבלי להשאיר שום סעיף פתוח. אם לא מציינים פרט קטן ככל שיהיה הוא עלול לעורר בהמשך חילוקי דעות באשר לתוספת במחיר שיהיה עליכם לשלם.
  • תאריך יעד לעבודה – הרבה שיפוצים מסתיימים בטעם רע בגלל העובדה שהם נמשכים ונמרחים הרבה מעבר לצפוי. כדי שהשיפוצניק אכן יהיה מחויב לעמידה בתאריך היעד – עליכם להקדיש סעיף מיוחד בו תציינו את תאריך היעד שהקבלן מתחייב לעמוד בו לסיום כל הפרויקט של שיפוץ הבית. אתם תרוויחו מכך שתוכלו להיערך בהתאם ולקחת נשימה עמוקה לפני שתיכנסו לכל התהליך, ביודעכם מתי הוא יגיע לקו הגמר.
  • פנקס הקבלנים – חשוב מאוד לבדוק שהקבלן נמצא בפנקס הקבלנים.

אם תבררו את כל הנתונים הללו ואף תטרחו לבקר בבתים שעברו את ידיו של אותו הקבלן, תוכלו להיות רגועים כאשר תמסרו לידיים המקצועיות והטובות ביותר את הבית שלכם על מנת שיהפוך ממנו בית שעליו חלמתם. השיפוצניק המקצועי יגשים לכם את כל החלומות!

דילוג לתוכן