התקנת מערכת ג'קוזי ספא בגינה – המדריך המלא

מערכת ספא

התקנת מערכת ג'קוזי ספא בגינה – המדריך המלא

מי שרוצה להתפנק בכל יום ויום, אחרי שהוא חוזר מהעבודה או בימי שבת להנאה מירבית, יכול להתקין ג'קוזי בבית. אם אתם לא תגיעו אל הספא, הספא יגיעו אליכם, ומערכות ספא להתקנה ביתית כבר נהיו להיט גדול בישראל. מה כולל התהליך של התקנת מערכות כאלו בבית? הנה המדריך המלא.

איפה נמצא ג'קוזי ספא לגינה?

השלב הראשון הוא להבין היכן בגלל אפשר למצוא את המערכות האלו. אחרי שתבינו היכן תוכלו למצוא אותם ומי מוכר אותן תוכלו להתרשם, לשמוע מחירים וכמובן להבין האם זה מתאים לכם. צריך לזכור שהמחיר הראשוני יכול להיות גבוה ויכול להגיע אפילו ל-10 אלף שקלים, אך ההנאה שלכם לאחר מכן והחיסכון במקום להגיע לספא במנוי שנתי יקר, יהיה גדול. מערכות ספא נמכרות על ידי מספר חברות בישראל, חברות שיציגו את המערכות באולמות תצוגה או באינטרנט וישמחו לקבוע פגישה ולהסביר לכם לפרטי פרטים.

כיצד נבחר את החברה המושלמת?

כדי להתקין את מערכת הספא הטובה, המתקדמת, האמינה המשתלמת ביותר מבחינת המחיר, אין מנוס מביצוע סקר שוק מעמיק. מדובר על קנייה של מוצר יקר מאוד וסקר השוק לא רק יהיה שווה לחיסכון כספי אלא לקנייה נכונה וחכמה יותר. אמנם רוב החברות שמתעסקות בתחום הזה יהיו מנוסות, אמינות ומקצועיות, אך ההבדלים יכולים להיות לאו דווקא במחיר או ברמת המקצועיות אלא בזמינות של החברה לפגוש אתכם, ביחס שלה, באחריות שהיא מעניקה, ההתחייבויות שלה וכולה. בררו מי החברות הטובות ביותר, תקבעו פגישה עם כמה מהן ותתרשמו מהמערכות שיש להן.

מהם שלבי ההתקנה?

  • אחרי שהגעתם לאולם התצוגה של החברה והתרשמתם מהמערכות שיש לה להציע והחלטתם שהיא החברה שבה תבחרו, הגיע הזמן לקבוע פגישה ולהבין איך מיישמים את ההתקנה בפועל. יש צורך להבין מהם תנאי השטח, היכן עוברת התשתית להפעלת המערכת כמו למשל חשמל ומים, מה נדרש להתקין בתשתית למען הפעלת המערכת וכן הלאה.
  • אם תרצו להתקין את המערכת בגינה לא תהיה לכם בעיה גדולה. לעומת זאת, אם תרצו להתקין אותה במרפסת או על הגג, תצטרכו אישור ממהנדס, זאת בגלל המשקל הרב שיכול להוות סיכון למבנה. רוב החברות יעסיקו מהנדסים שיכולים להעניק אישורים מטעמן אך האישור הזה יכול לעלות לכם מעט יותר.
  • אחרי שבחרתם את הדגם שאתם רוצים להתקין תצטרכו לבחור את העיצוב. העיצוב יכול להיות עם גגון עליון או מרצפות שיעטרו את אזור המערכת ועוד מגוון רחב של אפשרויות. למערכות ספא יש עיצובים מעניינים במיוחד וזה הזמן להפעיל את היצירתיות וליישם את כל מה שעולה על הדעת.
  • ההתקנה עצמה כוללת את חפירת התשתית, הצבת הצינורות שימלאו את המערכת, צינורות הניקוז שינקזו את הג'קוזי, תעלות חשמל וכן הלאה. כמו כן, יש להתקין בסיס למערכת, בדרך כלל יהיה זה משטח בטון אך מסביבו ניתן גם להתקין דק או לבחור חומר אחר בהתאם לעיצוב הנדרש ולשאר הפרמטרים שלו כמו רמת תחזוקה נדרשת, קלות הניקיון וכולה.

התקנה בפועל ואחריות לשנים קדימה

אחרי שכל התכנונים הגיעו לקיצם הגיע הזמן להתחיל להקים את המערכת בפועל. הקמה של מערכות ספא יכולה להימשך כמה ימים וברגע שהפרויקט נמשך זמן רב מידי אתם יכולים להריח שמשהו לא בסדר. חשוב לעבוד עם חברות מקצועיות שיש להם אישורים והסמכות להתעסק בתשתית המים והחשמל בבית וכמובן לחשוב תמיד מחוץ לקופסה על תקלות שיכולות לקרות או נקודות שאפשר לשפר. כל חברה חייבת להעניק אחריות על המערכת, אחריות בכתב עם סעיפים מסודרים, ולכמה שנים לכל הפחות.

דילוג לתוכן