סוגי גדרות לגינה

גדרות לגינה

סוגי גדרות לגינה

גדר קובעת איזה רושם ראשוני יתקבל כאשר מסתכלים על הבית שלכם, עד כמה תרגישו בטוחים בחלל הפנים או בחצר וגם מה יהיה הערך של הנכס בטווח הקצר והארוך. אז על רקע החשיבות של גדרות – חשוב שתכירו את ההבדלים בין הסוגים והדגמים

היכרות עם סוגים שונים של סוגי גדרות לגינה היא חלק בלתי נפרד מתכנון בתים פרטיים. גדר חשובה עבור העיצוב כי היא קובעת למשל מה יהיה הרושם הראשוני שאותו אנשים אחרים יתקבלו כאשר הם יסתכלו על הבית שלכם מבחוץ, אך במקביל יש לה תפקיד קריטי במניעת הסגת גבול וביצירת תחושה מוגברת של ביטחון אישי. 

סוגי גדרות לגינה

חוץ מזה, גדר היא השקעה משתלמת בגלל שהיא קובעת את הערך של הנכס. בטווח הקצר, החלפת גדר היא דרך מעולה להגדיל את ערך הנכס ולדרוש עבורו מחיר גבוה יותר במעמד מכירה או השכרה. בטווח הארוך, גדר איכותית וטובה מייחדת את הבית מול נכסים אחרים באותו רחוב ולכן היא מחזירה את ההשקעה.

איך בוחרים בין סוגי גדרות לגינה?

הבעיה היחידה היא שלא כל בעלי הבתים יודעים איך לבחור בין סוגים שונים של סוגי גדרות לגינה. לכן, הפתרון האידיאלי הוא להתמקד בדגמים הכי מוצלחים כדי להבין מה היתרונות שלהם ולמי בדיוק הם מתאימים:

א. פורטינט – גדר בלגית עם מפתח ריבועי. השימוש בפרופיל בלגי מתכתב עם סגנון עיצוב מודרני והוא מוכיח את עצמו גם מבחינה עיצובית וגם מבחינת תחזוקה. את הגדר ניתן להשיג בעוביים של 2.5-3.6 מ"מ ובגובה של עד 2.5 מטרים לפי צרכי הלקוח, מה שמהווה פתרון נאה ואיכותי לגידור שטחים פרטיים.

ב. פנטנט – גדר לגינה בעלת מפתח מלבני בגדלים שונים. המפתח המלבני משנה את האופי של הגדר ומייחד אותה לעומת דגמים אחרים. זו גדר שמגיעה עד גובה 2 מטרים ומתאימה בעיקר לגינות, אך ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע כדי להתאים אותה גם לאזורים אחרים.

ג. לוקסינט – דקורציה בגידור מתחילה בבחירת הדגם הזה. הדגם מעוצב על ידי בעלי מקצוע והוא זוכה להצלחה בכל רחבי הארץ. מבחינת המפרט המלא, כדאי לדעת שהגדר מגיעה לגובה של עד 1.42 מטרים, כאשר עובי החוט שלה הינו 2.2 מ"מ וגודל המפתח הינו 76X76 מ"מ. 

ד. רשת מצופה – עוד פתרון שזוכה להצלחה בקרב קהל יעד מגוון מבוסס על גדר מצופה PVC, עם חומר גלם עמיד וחזק שיכול לשרת אתכם לאורך זמן. כמו כן, כדאי לדעת שמדובר על גדר שבה עובי החוט הוא 4-2.5 מ"מ, עם מפתח 50X50 או 60X60 ובגובה מרבי של 4 מטרים.

ה. רשת מגולוונת – אי אפשר לדבר על סוגים שונים של גדרות לגינה בלי להזכיר את הפתרון שמציע מראה מסורתי ועמידות לאורך זמן. רשת מגולוונת ניתן להשיג במפתחים שונים, בעובי חוט של 2.8-1.6 מ"מ ובגבהים שונים (עד 2 מטרים).

כך תדעו מה מתאים לכם

שיקולי תקציב, גודל החצר, התאמה לצרכים עיצוביים וכמובן המלצות של בעלי מקצוע לגבי התקנה הם גם חלק בלתי נפרד מהתהליך שאותו עוברים כדי לבחור סוגי גדרות לגינה. אם רוצים, ניתן לערב את בעלי המקצוע בשלבי מוקדם ולהשוות ביניהם על פי המפרט המתואר על ידי היצרן. לאחר מכן, יכול להיות שניתן יהיה לשלב את עלות ההתקנה ברכישת החומרים.

לסיכום, קיימים הבדלים בין סוגים שונים של גדרות לגינה וזה צריך לשחק לטובתנו כבעלי בתים פרטיים. אם נדע לבחור את הגדר שהכי מתאימה לנו, נוכל להפיק מתוכה יתרונות רבים.

דילוג לתוכן