כיצד לנקות קירות עם רטיבות לאחר תיקון של הרטיבות

כיצד לנקות קירות עם רטיבות לאחר תיקון של הרטיבות

אחרי שתיקנתן את הנזילה בבית יש הרבה דברים שעוד צריך לשפר וביניהם הבולטים הם העניינים הוויזואליים. כשיש נזילה הן הבעיות הכי פחות חמורות אך בסופו של דבר אנו צריכים לדאוג להן כי הן אלו שהכי מפריעות לנו בעין.

איתור נזילות לא פותר הכול

אין ספק שהצעד של איתור נזילות יכול להיות הצעד החשוב שייתן לנו את היכולת לחזור לשגרת חיים רגילה לחלוטין. כשאנו עולים על כך שיש נזילה בבית אנו יכולים להרגיש טוב עם עצמנו כי אנו בשלב הראשון אך עד לאיתור של בעל מקצוע מוסמך ועד לתיקון שלו יכול לעבור זמן מה, בעיקר אם נהיה שאננים ולא נבין את גודל הבעיה. לכל אורך התקופה הזו אנו מבינים שיש בעיות חמורות יותר שנסתרות מעיננו אך דווקא הבעיה הדקורטיבית היא החמורה. אחרי שהנזילה סוף סוף תוקנה, איך אפשר להעלים את העובש המכוער ולצבוע את הקיר שוב?

כיצד לנקות קירות עם רטיבות לאחר תיקון של הרטיבות?

  • כדי לנקות את הקיר עליכם תחילה להסיר את העובש. את העובש ניתן להסיר על ידי חומרי ניקיון מיועדים כאשר עבודה עם סקוטש ברייט יכולה להיות מאוד מעולה כדי להתמודד עם המרקם שלו. חשוב להסיר את כל החלקים של העובש, ולחפש היטב כי לפעמים המוקד שלו הוא לא היחיד שנפגם ויש עובשים קטנים יותר בחלקים ההיקפיים.
  • אחרי שהסרתם את העובש חשוב לנקות בחומרי אנטי בקטריאליים. החומרים האל והכרחיים כיוון שלפעמים נותרים עוד חיידקים מיקרוסקופיים שיכולים להמשיך להתפתח.
  • לאחר החיטוי יש לצבוע את הקיר. הצביעה צריכה להיות אחידה ומושלמת והקיר יחזור להיות כמו חדש.

תנו למקצוענים לעשות הכל

אם אתם לא רוצים להתאמץ לכל אורך הטיפול בבעיה ואפילו לא בחלקים האחרונים של הצביעה מחדש, תוכלו לבדוק את האפשרות לבעל מקצוע שיכול לעשות עבורכם את העבודה. זה יכול להיות צבע שעובד בנפרד מאשר מאתר הנזילות וזה יכול להיות מאתר הנזילות שיכול להשלים את המשימה. תבררו ולא תפסידו מזה שום דבר, כאשר לפעמים מדובר בעובש ממש גדול שממש לא תרצו לנקות לבד ולכל הפחות עם חברת ניקיון מוסמכת.

דילוג לתוכן