פינוי הדירה לניקיון יסודי

פינוי דירה

פינוי הדירה לניקיון יסודי

דירה, בין אם דירה שאתם מתגוררים בה או דירה שקיבלתם בירושה, לרוב עמוסה בחפצים. אם אתם שומרים על הסדר, מצבכם הוא טוב יחסית, אך עדיין, כאשר תוציאו את כל החפצים והכלים מן הארונות, תתפלאו לגלות כמה חפצים הצטברו אצלכם במשך הזמן. המצב מורכב עוד יותר אם אתם לא מסודרים, לא עושים מיון חפצים על בסיס קבוע וגם אם מדובר בדירה שקיבלתם בירושה. מעבר דירה הוא הזמן לפנות מחפצים ישנים שלא ימשיכו איתכם הלאה, אך גם הפינוי שלהם הוא פרויקט בפני עצמו. מה עושים בכדי לפנות את הדירה? חברה מקצועית המבצעת פינוי הדירה לניקיון יסודי היא הפתרון.

פינוי דירה- כל היתרונות

מעבר דירה הוא תהליך מורכב. בזמן זה אתם עסוקים באריזת התכולה שעוברת איתכם ובכלל בכל הנושאים שקשורים להתאקלמות בבית החדש. התעסקות עם דירה שקיבלתם בירושה גם היא מורכבת מאוד וכרוכה בתהליכים שונים, כולל חיפוש קונה או שוכר לדירה. בכל מקרה, אתם חייבים להביא את הדירה למצב נקי מאוד ומסודר בכדי להמשיך הלאה. פינוי דירה לניקיון יסודי הנעשה על ידי חברה מקצועית יביא את הדירה למצב מעולה בזמן הקצר ביותר ויחסוך לכם הרבה מאוד התעסקות וזמן.

כיצד נעשה פינוי דירה?

על מנת להביא את הדירה למצב בו ניתן לפנות אותה, תצטרכו לרכז את כל תכולתה ולעשות מיון ראשוני של תכולה שעוברת איתכם הלאה לבין תכולה אותה תרצו לפנות. לאחר מיון זה, תקבעו עם חברת הפינוי פגישה בה יגיע נציג החברה. הוא יראה את כמות התכולה ומה היא כוללת וגם את תנאי השטח- עד כמה הדירה היא נגישה. כך ידע מהו גודל הצוות הנדרש לפינוי וגם האם יש צורך בעזרים כמו מכשיר הרמה או מנוף. ביום הפינוי יגיע הצוות וימיין את התכולה לחפצים הניתנים למכירה, חפצים הניתנים לשימוש חוזר ונתרמים או חפצים שאינם ניתנים לשימוש ויזרקו עם הפסולת. לאחר מכן מפונה התכולה, כל סוג תכולה למקום המתאים לו.

פינוי דירה מעולה גם לסביבה

פינוי דירה מקצועי נעשה תוך זמן קצר לאין שיעור לעומת פינוי שנעשה על ידכם. המיומנות וכמות אני הצוות מביאים לפינוי מהיר. בנוסף, חברות פינוי דירה מפנות את התכולה באופן היעיל ביותר עבור הסביבה. כל חפץ שניתן להשתמש בו שימוש חוזר מגיע למקום המתאים: שווקים, חנויות  יד שניה וקוני זהב אליהם מגיעים חפצים הניתנים למכירה, חפצים תקינים אך שאינם למכירה נתרמים לאגודות או עמותות, או מפעלים המשתמשים בחומר הגלם על פי הצרכים ורק חפצים שאינם ניתנים לשימוש

דילוג לתוכן