שיפוץ מטבח – נקודות חשובות

מטבח לאחר שיפוץ

שיפוץ מטבח – נקודות חשובות

בעלי בתים שלוקחים בחשבון נושאים כמו תקציב, כלי עבודה מתאימים ולוח זמנים יכולים לחסוך לעצמם הרבה עוגמת נפש במהלך שיפוץ של המטבח. הנה המדריך המלא וטיפים לבחירת אנשי מקצוע

מטבח הוא ללא ספק אחד החדרים החשובים בבית ואין פלא שאחת לכמה שנים נרצה לשפץ אותו. הבעיה מתחילה עם זה שעניין של שיפוץ מטבח הוא נושא מורכב שדורש הוצאות כספיות לא מבוטלות. לפיכך, הדרך היחידה להתמודד עם השיפוץ היא להיערך מראש ולקחת בחשבון את הנקודות הבאות:

א. קביעת מסגרת התקציב – את המטבח משפצים רק לפי מסגרת תקציב שעליה מחליטים מראש. ניתן להשאיר מרווחים מסוימים לגמישות והוצאות בלתי צפויות, אך באופן עקרוני התקציב אמור להיות אחיד וקבוע. במידה ולא יודעים כיצד לקבוע את מסגרת התקציב, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהשוות בין הצעות מחיר של קבלני שיפוצים שונים.

ב. שימוש בכלי עבודה מתאימים – שיפוץ מטבח שונה משיפוץ של חדרים אחרים בבית בגלל הקרבה לצנרת המים. בנוסף, ברוב המטבחים יש חיפויי שיש או קרמיקה שדורשים שימוש בכלי עבודה מיוחדים. מי שמבצע את השיפוץ צריך להקפיד לבחור כלי עבודה לשיש ולהשתמש בהם בעדינות כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים.

ג.  עמידה בלוח זמנים – ניתוק תשתית המים במטבח מנטרלת את האפשרות להשתמש בו. היות ואי אפשר לחיות בבתים שאין בהם מטבח וזרימת מים בברז, צריך לבדוק מלכתחילה את לוח הזמנים של הקבלן. רצוי לגבות כל החלטה בעל פה בניסוח מסודר בכתב ולערב גם עורך דין שיגן על האינטרסים שלנו.

איך מעצבים את המטבח?

המטרה של שיפוץ מטבח היא בדרך כלל לעצב אותו מחדש ולהתאים אותו לצרכי המשפחה. במסגרת העיצוב רצוי להביא בחשבון את אופי השימוש הצפוי במטבח, את מספר הנפשות בבית ואת הרגלי האירוח והארוחות. במשפחות שבהן נוהגים לערוך ארוחות משותפות שווה להשקיע בפינת אוכל, בעוד במשפחות קטנות ניתן להסתפק בבר ישיבה בלבד.

העיצוב של המטבח משמעותי כי בעזרתו ניתן להעלות את ערך הנכס. אפשר לשפץ מחדש את המטבח לפני מכירה או השכרה של הבית, לנצל את העיצוב על מנת להפוך את הדירה הפרטית לנכס להשקעה ועוד. הכל תלוי בסגנון העיצוב שאותו בוחרים וברמת המקצועיות של קבלן השיפוצים.

מטבח לאחר שיפוץ

מי מבצע עבורכם שיפוץ מטבח?

בחירה נכונה של אנשי מקצוע היא נושא קריטי בשיפוץ מטבחים. כדאי לקבל המלצות על קבלני שיפוצים, לבדוק את מספר שנות הניסיון שלהם בתחום הספציפי של שיפוץ מטבחים ולשאול אותם על שימוש בכלי עבודה לשיש.

ככל שמקבלים יותר פרטים על קבלני שיפוצים, כך מעלים את הסיכוי להצלחת תהליך השיפוץ. בסופו של דבר, התהליך עצמו ארוך אך הוא שווה את ההשקעה במידה ועושים אותו בצורה נכונה ועם קבלני שיפוץ מיומנים ובעלי ניסיון.

Previous post:
דילוג לתוכן