כך תתאימו פרקט לבית

כך תתאימו פרקט לבית

פרקט למראה יוקרתי וצעיר

אם יש משהו אחד שיכול לשדרג את הדירה שלכם, זהו הפרקט. פרקט נותן לכל חלל שיהיה בו מראה מחמם וטבעי ואלו רק חלק מהתכונות הנפלאות שלו. הפרקט קל לתחזוקה שוטפת וגם בימים קרים מאוד, תתפלאו להרגיש את הבידוד התרמי המצוין שלו כדי שתוכלו ללכת גם בלי גרביים. פרקט ניתן למצוא בדירות וכל בית ששואף לשדרג את עצמו בכמה רמות. אך פרקט, עקב היותו דומיננטי מאוד וקריטי כיון שמהווה הרצפה של הבית, חייב להיות מותאם בצורה המיטבית ביותר אל ביתכם כיוון שהמקום לשיפור או תיקון הטעויות ובטח חרטה הם קטנים מאוד.

כך תתאימו את הפרקט לביתכם

  • פרקטים זוכים לתכונה אחת בולטת והיא הגיוון שלהם. הם מגיעים במגוון צבעים, מגוון דוגמאות ועיצובים ישאירו אתכם המומים כשתנסו לחשוב כמה יפה הדירה שלכם תהיה כשהפרקט נותן לה את המראה שאתם מדמיינים בראש. התאימו את הפרקט אל העיצוב, כולל התחשבות בצבע ודוגמאות קיימות בעיקר על הקירות. כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר מומלץ להיעזר במעצב פנים או בבעלי מקצוע מתאימים אחרים.
  • ייעוד הפרקט חייב להילקח בחשבון כשבוחרים פרקט. פרקטים לבתי אב לא יהיו מאותו הסוג כמו פרקטים לסטודיו לריקודים או משרדים. למקומות בהם יש פעילות רבה רמת השחיקה של הפרקט חייבת להיות עמידה יותר כדי שלא נחליף אותו כל זמן קצר. עובדה זו גם משמעותית בחיסכון הכספי וגם ברמת הנוחות לשימוש בפרקט.
  • חשוב להתחשב גם בגודל החדר. פרקטים לחדרים קטנים יותר מומלצים בצבעים בהירים יותר כיוון שאלו מקנים אווירה פתוחה יותר ותחושה של מרווח. פרקט בצבע עץ יתאים כמעט לכל צבע קיר ובעיקר לחדרי שינה.
  • ישנם מקומות כמו אמבטיה ושירותים בהם יש חשש לנזילות ולרטיבות. מקומות כאלו דורשים פרקט חזק יותר כאשר המומלץ הוא עץ אדום וחזק. בגלל עובדה זו חשוב לוודא שחיבורי הפרקט נעשים בעזרת גומי.

רק מחברה שמתמחה בפרקטים

קניית פרקטים מחברה שמתמחה בפרקטים היא חובה למי ששואף לפרקט איכותי שיותקן בצורה נכונה וזהירה ויחזיק מעמד זמן רב. חשוב לציין שפרקט קל להרכבה ולכן ניתן להחליף אותו במהירות אז גם במקרה ואתם רוצים לשנות אווירה, קחו בחשבון שההליך הפיך לחלוטין.

המאמר באדיבות ברנשטיין פרגולות

דילוג לתוכן